וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח קשישה ברחובות בשביל 2,000 שקל

איילה חננאל

15.7.2010 / 10:03

ישראל אפרתי, קבלן שיפוצים מרחובות, חשוד כי רצח את תושבת העיר רחל שניידר במהלך שוד בדירתה. הבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

הצהרת תובע הוגשה הבוקר (חמישי) לבית המשפט נגד ישראל אפרתי, תושב רחובות בן 51, החשוד ברציחתה ושדידתה של רחל שניידר ברחובות בתחילת חודש יולי. בית המשפט האריך את מעצרו של אפרתי, קבלן שיפוצים במקצועו, בחמישה ימים.

מפרטי החקירה עולה, כי הרצח והשוד בוצעו על ידי אדם שהכיר היטב את הזירה והקורבן וידע את אשר הוא מחפש. שעות ספורות לאחר הרצח, אותר ונעצר אפרתי בחשד לביצוע המעשים. במהלך חקירתו הכחיש אפרתי את המיוחס לו ומסר גרסה בדבר מקום הימצאו בעת ברצח. להערכת המשטרה, מדירתה של שניידר נגנבו 2,000 שקלים.

לאורך החקירה אפרתי, כאמור, הכחיש כל קשר למעשים, אך איכון שבוצע למכשיר הטלפון הסלולרי שברשותו העיד על הימצאותו בזירת הרצח בשעת המעשה. הוא חשוד כי שדד את הכסף משניידר בכדי להעבירו לגרושתו לה היה חייב כספים.

בחקירה התברר עוד כי אפרתי היה חבר קרוב של מוטי שניידר, בנה של הנרצחת וכך על פי החשד נודע לו כי בחדרו שוכנת הכספת. בנוסף מהחקירה עולה כי אפרתי עשה בעבר עבודות צבע ושיפוצים בביתה של שניידר ולכן הכיר את המבנה.

עוד התברר כי לאחר שביצע לכאורה את הרצח, המשיך אפרתי בשגרת יומו ואף נסע לחוף הים בתל אביב בכדי לצפות במונדיאל על כוס בירה בשעה שבנה של הנרצחת שילה את גופת אמו בביתה. עם היוודע הטרגדיה, התקשר בנה של הנרצחת לאפרתי ושיתף אותו בטרגדיה שאירעה, "רצחו את אמא שלי", אמר לאפרתי שהשיב לו כי מדובר "באסון".

רפ"ק מיכה לוין ראש מחלק רצח בימ"ר מרכז אמר כי "מדובר באירוע קשה, בו נרצח אדם חסר ישע לצורך בצע כסף על ידי חשוד מנפולטיבי וקר רוח שמעשיו מחושבים".

בתחילת חודש יולי נמצאה רחל שניידר בת ה-76 ללא רוח חיים בביתה שברחוב רוז'ינסקי ברחובות. צוות מד"א קבע את מותה והעריך שהיא נחנקה למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully