וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכיר צעירה באינטרנט ואנס אותה

קובי מנדל

15.7.2010 / 10:23

תושב קריית שמונה, בן 31, מואשם כי תקף צעירה בחורשה, הפשיט אותה מבגדיה, אנס אותה ואיים על חייה. לפי כתב האישום, הוא נפגש עמה לאחר שהתחזה לצעיר באתר היכרויות ברשת

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד אמיתי אישתמקר, בן 31 מקריית שמונה, בגין עבירות של אונס, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, תקיפה ואיומים וניסיון למעשה סדום בצעירה בת 21, תושבת העיר. על פי כתב האישום, האיש, התחזה לצעיר באתר היכרויות וכך הכיר את הצעירה. לאחר שנפגשו, הוא ניסה - כך נטען - לבעול אותה תוך שאיים על חייה. לדברי המשטרה, אישתמקר הנו בעל רקע בתחום עבירות המין.

על פי כתב האישום, השניים הכירו ברשת האינטרנט, לאחר שאישתמקר הציג את עצמו כ"דן", סטודנט להנדסת מכונות כבן 25. הם קיימו פגישת היכרות, ולאחר מספר ימים קיימו פגישה נוספת. הזוג ניגש במהלך פגישתו השנייה לחורשה בכרמיאל, שם על פי כתב האישום החל הנאשם ללטף את הצעירה. עוד נטען כי משזו התנגדה לו, הטיח אישתמקר את פניה בשולחן פיקניק במקום, הפשיט אותה מבגדיה וביצע בה את זממו על השולחן. כמו כן נאשם אישתמק שאיים לפגוע בה אם לא תיעתר לו, ואמר לה: "את לא תצאי מפה חיה".

מתנדבי המשמר האזרחי שהגיעו במקרה למקום הבחינו בדמויות החשודות בחורשה, האירו לעברם והורו להם להתקרב. בכתב האישום נכתב כי הצעירה ניצלה את ההזדמנות ונמלטה, בעוד שהנאשם נותר במקום, כשהוא עירום כביום היוולדו. מהמשטרה נמסר לאחר מעצרו כי מדובר בצעיר המוכר מתחום עבירות המין. עם הגשת כתב האישום, ביקשה המשטרה להורות על מעצרו עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully