וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה ג'מצ'י בעצרת לציון 5 שנים להתנתקות?

רמי שני

15.7.2010 / 0:08

כדורסלן העבר הגיע לעצרת לציון 5 שנים לפינוי ההתנחלויות. כשנשאל האם זו תחילתה של קריירה פוליטית אמר - "פוליטיקאים מדברים ולא עושים כלום. אני רוצה שיזכרו אותי כמי שמדבר ועושה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: לירז ליבנה)

עצרת לציון חמש שנים להתנתקות ולפינוי גוש ההתנחלויות ברצועת עזה וארבע ההתנחלויות בצפון השומרון נערכה אתמול (רביעי) באזור שבו עמד מחסום כיסופים. בעצרת השתתפו שר ההסברה יולי אדלשטיין ושחקן העבר של מכבי תל אביב בכדורסל דורון ג'מצ'י.

בעצרת השתתפו קרוב ל-1,000 איש, בעיקר ילדים ובני נוער. בטקס לציון חמש שנים להתנתקות הודלקו חמש משואות, על ידי נציגים של הישובים שפונו, שהביעו בדבריהם תקווה לחדש את ההתיישבות בחבל עזה.

השר אדלשטיין התייחס בטקס דווקא למצב של תושבי גוש עציון. לדבריו, אלה "חיכו שנים רבות עד שזכו לראות שוב את חבל ההתיישבות שלהם מתחדש". אדלשטיין אמר כי "הם ראו אותו 19 שנים, עד שיכלו לשוב אליו. בהמשך לכך, אני חושב שאסור למפוני גוש קטיף לאבד את התקווה".

הצטרפותו של ג'מצ'י לעצרת עוררה את סקרנותם של הכתבים, שביקשו לדעת מדוע הגיע. לדבריו, מדובר במעמד חשוב מאוד, המחייב התייחסות. ג'מצ'י אמר כי "הגעתי לכאן כדי לחוות את החוויה שמתרחשת כאן עכשיו. זה לא פשוט, זה מרגש, לתמוך באנשים. הם צריכים תמיכה, טיפול, הנהגה. ביכולות המוגבלות שלי, אני בא, תומך, מדבר, נותן כמה מילים".

כשנשאל ג'מצ'י אם הוא מתכוון לפתוח בקריירה פוליטית, הוא ענה: "ממש לא. אני רחוק מזה. אם הייתי חושב שאני מתאים לדבר הזה אני מניח שהייתי הולך בכיוון". עם זאת, ג'מצ'י הותיר לאוהדיו שובל של תקווה: "בדרך כלל פוליטיקאים נוהגים לדבר הרבה ולא לעשות כלום. אני ברקורד שלי רוצה שיזכרו אותי כמי שגם מדבר וגם עושה".

עדכון ראשון: 22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully