וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח והתאבדות בת"א: שני צעירים נמצאו ירויים

איילה חננאל ואריאל נוי

15.7.2010 / 8:01

שני צעירים חרדים נמצאו אמש ירויים ברכבם בשכונת מונטיפיורי בעיר. לפי החשד, אחד מהם ירה בחברו והתאבד על רקע מערכת יחסים רומנטית שניהלו ביניהם

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: לירז ליבנה)

שני צעירים חרדים נהרגו אתמול (רביעי) בתקרית ירי ברחוב נתן לוין מור בשכונת מונטיפיורי שבתל אביב. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור, ומחקירה ראשונית עולה החשד כי מדובר ברצח והתאבדות על רקע מערכת יחסים רומנטית שניהלו השניים. עם זאת, נבדקים גם כיווני חקירה נוספים.

סמוך לשעה 20:30 התקבל דיווח למוקד המשטרה על תאונת דרכים ברחוב גרשון פינת רחוב נתן ילין מור בשכונת מונטיפיורי. למקום הגיעו כוחות של מגן דוד אדום שגילו כי מדובר בפצועי ירי והחלו בפעולות החייאה. ניסיונות ההצלה לא צלחו ואחד הפצועים מת במקום. הפצוע השני פונה באורח קשה לבית החולים איכילוב, שם מת מפצעיו.

מדובר בשני צעירים, אליהו אברמן, בן 19 מירושלים בנו של הרב אהרון לייב אברמן, דמות מוכרת במגזר החרדי, העומד בראש עמותת חסד "לב מלכה", המסייעת לפגועים, ואוהד רוזנברג, בן 31 תושב ראשון לציון. לייב הגיע לזירה וזיהה את גופת בנו שהייתה מוטלת על הקרקע. שני הצעירים שימשו כמתנדבים בזק"א, ואברמן ככל הנראה שימש כנהג הרכב. ככל הידוע, השניים הכירו לאחר שלמדו באותה ישיבה, "תפארת שמואל" במרכז הארץ. מכר של השניים וגורמים בזק"א מספרים כי אמש סיפר להם אברמן כי לאחרונה רוזנברג מתנהג באופן עצבני וכי הוא מפחד ממנו. לפי החשד, רוזנברג הוא זה שביצע את הירי.

האם התנהל מאבק בטרם בוצע הירי?

מבדיקה ראשונית עולה, כי היריות נורו בשעה ששני הצעירים שהו ברכבם. חוקרי מרחב יפתח, בראשות ניצב משנה יורם אוחיון, שהגיעו לזירה פתחו בחקירה במהלכה נמצא בתוך הרכב הנשק ששימש לירי. הנשק היה רשום בבעלותו של רוזנברג. במשטרה מעריכים כי השניים ניהלו מאבק בעת שישבו בתוך רכבם. עוד נמסר כי ככל הנראה, הירי הביא לניפוץ שמשה של רכב נוסף.


לאחר הירי, הידרדר הרכב ופגע בספסל. השוטרים שהגיעו לזירה מצאו אותו כאשר מנוע הרכב עדיין פועל. כמו כן, לא נמצאו סימני ירי מחוץ לרכב, מה שמאשש את החשד כי הירי בוצע בתוך הרכב עצמו.

שני הצעירים נורו בחזה ובבטן. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום זכי הלר, מסר כי "צוות מד"א דן ביצע פעולות החייאה ממושכות באחד הנפגעים, אך ללא הצלחה. הפצוע השני פונה לאיכילוב במצב קשה אך לא יציב". בהגיעו לבית החולים, מת הפצוע השני מפצעיו.

עדכון ראשון: 20:43

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully