וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח שני הפלסטינים: "אני לא רצחתי"

14.7.2010 / 20:04

עוה"ד של חיים פרלמן החשוד ברצח שני פלסטינים, טוען כי בשב"כ פעלו בדרכים פסולות. "הציבור ייחשף לאחת הפרשות המביכות שחושפות את דרכי הפעולה של גורמי הביטחון"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

הצלחה מרשימה לשב"כ או פרשה שתביך את שירות הביטחון הכללי? היום הותר לפרסום כי חיים פרלמן נעצר בחשד לרצח של שני פלסטינים בשנת 1998. עורך דינו, עדי קידר, מעמותת חננו, אמר בתגובה למעצרו, כי ”הציבור בישראל עומד להיחשף לאחת הפרשות המביכות שחושפות את דרכי הפעולה של גורמי הביטחון, אשר ניסו בדרכים פסולות להדיח את החשוד לקשור עצמו למעשים שאין לו קשר אליהם".

פרלמן עצמו אמר לערוץ 2 כי "מנסים להלביש עלי משהו, זה מה שאני חושב", פרלמן הוסיף כי "אני לא רצחתי".

פעיל הימין איתמר בן גברי אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו מתפלאים מאוד על מערכת המשפט. התיק הזה, בגלל שהוא תיק של השב"כ, הגיע ל'שופטת הבית' של השב"כ. שאלתי אותה איך הגיע התיק אליה? כי ידוע שהוא אמור להגיע לשופט תורן. היא לא כל כך יכלה להסביר. אנחנו אומרים שהתיק הזה, עם נתונים מאוד חמורים, מאוד קשים, ממה שאנחנו מבינים על פעולות חמורות ביותר של השב"כ שעוד יתבררו בהמשך".

פרלמן, נשוי ואב לשלושה, למד לשעבר בישיבת "הרעיון היהודי" בירושלים המזוהה עם משנתו של הרב מאיר כהנא. הוא נעצר בחשד כי דקר למוות שני פלסטינים בשנת 1998 וכי היה מעורב בעוד מספר ניסיונות רצח בדקירה. פרלמן זכה לכינוי הדוקר הסדרתי לאחר שעל פי החשד דקר מספר בני מיעוטים בשכונות חרדיות בירושלים.

פרלמן היה בעבר פעיל ימין מוכר והוא מקורב לפעילי ימין אחרים. בעבר הוא הורשע בהתנהגות פסולה במקום ציבורי, לאחר שהניף את דגל ישראל על הר הבית. את הפעולה הזו ביצע עם פעיל הימין הקיצוני נעם פדרמן אשר זוכה מתקרית זו. כמו כן נשפט פרלמן על תקיפת שוטר, תקיפה בנסיבות מחמירות לאחר שנחשד בתקיפת פועל ערבי במהלך מסע ההלוייה לבני הזוג כהנא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully