וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוך החרדי יתוקצב לפי היקף לימודי הליבה

14.7.2010 / 18:53

שר החינוך הודיע כי מוסדות החינוך החרדים יתוקצבו בהתאם להיקף לימוד מקצועות הליבה. ח"כ גפני בתגובה: "כל דבר שקשור לחרדים, גדעון סער מטרפד"

מוסדות החינוך החרדים יתוקצבו בהתאם להיקף לימודי מקצועות הליבה כבר משנת הלימודים הקרובה - כך הודיע היום (רביעי) שר החינוך גדעון סער בדיון שנערך בנושא במליאת הכנסת.

סער הודיע עוד כי כחלק מדיוני התקציב שהיו עם משרד האוצר, האוצר הסכים להוסיף 15 תקנים נוספים לתגבור הפקחים, שיפקחו בין היתר על היקף לימודי מקצועות הליבה בבתי הספר.

לדבריו, "צריך לגשת לנושא לא מתוך תפיסה של מלחמת תרבות אלא מתוך שונות תרבותית. אני מעדיף להתייחס לנושא לא ברמה ההצהרתית, אלא בדברים שאני נוקט שלמיטב הבנתי לא ננקטו על ידי קודמיי וקודמותיי. הנחיתי לבצע את החלטת היועץ המשפטי לממשלה ולתקצב את הרשתות בהתאם להיקף לימודי היסוד כבר לשנת הלימודים הקרובה. בנוסף, מספר המפקחים לאורך השנים היה קטן מאוד. לאחר פנייתי לאוצר לתגבר בצורה משמעותית, יש עתה הסכמה לקבל 15 תקנים נוספים ובדרך הזאת נוכל לבצע פיקוח משמעותי יותר".

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) לא נשאר חייב ואמר בתגובה, כי "כל דבר שקשור לחרדים, גדעון סער מטרפד. אני מתגעגע לשלטון של קדימה, אז תיקנו הרבה חוקים ותקנות הקשורות לבעיות של החינוך החרדי והמוסדות התורניים. היום כל פעם שיש בעיה, סער והליכוד מטרפדים. אם הייתי יכול להפיל את הליכוד הייתי עושה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully