וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"כ עצר פעיל ימין בחשד לרצח שני פלסטינים

יהושע בריינר

14.7.2010 / 16:36

הותר לפרסום כי כוחות משטרה ושב"כ עצרו אמש את חיים פרלמן, פעיל ימין בן 30, המתגורר בגבעת וושינגטון. פרלמן, נשוי ואב לשלושה, חשוד כי רצח שני פלסטינים בשנת 1998 ודקר מספר בני מיעוטים בשכונות חרדיות בירושלים

דייב שחר

צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

הותר היום לפרסום כי כוחות גדולים של משטרה והשב"כ פשטו אתמול בלילה (שלישי), בסביבות השעה 21:00, על ביתו של חיים פרלמן, פעיל ימין בן 30, המתגורר בגבעת וושינגטון, בסמוך ליבנה.

פרלמן, נשוי ואב לשלושה, למד לשעבר בישיבת "הרעיון היהודי" בירושלים המזוהה עם משנתו של הרב מאיר כהנא. הוא נעצר בחשד כי דקר למוות שני פלסטינים בשנת 1998 וכי היה מעורב בעוד מספר ניסיונות רצח בדקירה. פרלמן זכה לכינוי הדוקר הסדרתי לאחר שעל פי החשד דקר מספר בני מיעוטים בשכונות חרדיות בירושלים. היום הובא פרלמן להארכת מעצרו בבית המשפט.

פרלמן היה בעבר פעיל ימין מוכר והוא מקורב לפעילי ימין אחרים. בעבר הוא הורשע בהתנהגות פסולה במקום ציבורי, לאחר שהניף את דגל ישראל על הר הבית. את הפעולה הזו ביצע עם פעיל הימין הקיצוני נעם פדרמן אשר זוכה מתקרית זו. כמו כן נשפט פרלמן על תקיפת שוטר, תקיפה בנסיבות מחמירות לאחר שנחשד בתקיפת פועל ערבי במהלך מסע ההלוייה לבני הזוג כהנא.

עו"ד עדי קידר, מעמותת חננו, המייצג את פרלמן, אמר בתגובה למעצרו, כי ”הציבור בישראל עומד להיחשף לאחת הפרשות המביכות שחושפות את דרכי הפעולה של גורמי הביטחון, אשר ניסו בדרכים פסולות להדיח את החשוד לקשור עצמו למעשים שאין לו קשר אליהם".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של פרלמן ב-15 ימים, אולם בית המשפט קיבל את טענת פרקליטו של פרלמן בדבר חוסר סמכות והאריך את מעצרו ביום אחד בלבד, ביהמ"ש העביר את הדיון בעניינו לבית משפט השלום בירושלים.

משלום עכשיו נמסר בתגובה כי "ההחלטה להוציא את תנועת כ"ך מחוץ לחוק מעולם לא מומשה ופעילותה נמשכת באין מפריע. אין זה פלא כי משורות כ"ך יוצאים מחבלים יהודים שלא מהססים גם לרצוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully