וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לשדוד ציוד מחוות משפחת שרון

רמי שני

14.7.2010 / 14:49

לבית המשפט המחוזי בב"ש הוגש כתב אישום נגד צעיר מהפזורה הבדואית בגין ניסיון לשדוד ציוד השקייה מחוות השקמים, השייכת למשפחת שרון. הבן עמרי שרון, סייע בלכידת הנאשם

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד נאסר אבו סווילה, בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בניסיון לבצע שוד בנסיבות מחמירות ובניסיון חבלה בכוונה מחמירה. ביום שני נתפס אבו סווילה על ידי מאבטחים של חברת השמירה 'פוינט', כשניסה ביחד עם חבר לגנוב ציוד השקיה מחוות השקמים, השייכת למשפחתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. אבו סווילה, בן 25 תושב שבט אל אעסם בפזורה הבדואית, היה אמור להיות במעצר בית חלקי בשעה שניסה לבצע את השוד.

עמרי שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, הבחין באבו סווילה וחברו, והחל לרדוף אחר השניים, שניסו להימלט והתנגשו עם רכבם במכוניתו. שרון הזעיק לעזרה את מאבטחי החווה, שהצליחו לעצור אחד משני הגנבים, לאחר שאלו ניסו להימלט בריצה. אבו סווילה הובא למשטרת שדרות, שם נחקר. לדברי קצין מודיעין ובילוש של תחנת משטרת שדרות, פקד משה אפרון, השניים נתפסו לאחר מרדף בשדות החווה. הוא ציין, כי "אנחנו הוזעקנו למקום כדי לתפוס שני גנבים שניסו לגנוב ציוד השקיה. בחקירה התברר לנו שהם גם ניסו לפגוע עם רכבם ברכב של בעל החווה. שרון עצמו לא נפגע כתוצאה מהניסיון הזה".

עורך הדין יואב עטר, מפרקליטות מחוז דרום, שהגיש את כתב האישום, אמר לוואלה! חדשות, כי הרשעה בכל סעיף יכולה להוביל למאסר ממושך. לדבריו, "הרשעה בסעיף של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, יכולה להביא לכליאה למשך 20 שנה". עוד אמר עטר, כי בעבר הוגש נגד אבו סווילה כתב אישום על גניבת כספת בתל אביב, והוסיף, כי הוא נתפס כשהוא משוטט עם הרכב בפרדסים של משקי חבל עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully