וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלי חברת השקעות הונו לקוחות במיליונים

איילה חננאל

14.7.2010 / 9:03

שני בעלי חברת השקעות ידועה נעצרו בחשד שהונו לקוחות בהיקף של למעלה משני מיליון שקלים. לפי החשד, השניים הציגו ללקוחות דו"חות רווח מזויפים פיקטיביים

עידו סמואל, מבעלי חברת ברוקרטוב ויוסי שובל, נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שהונו משקיעים בהיקף של למעלה משני מיליון שקלים. השניים חשודים כי הוציאו במרמה כספים ממשקיעים שונים תוך שהם משלשלים לכיסם את הכסף מבלי שהשקיעו את הכספים בפועל וזאת תוך שימוש בדו"חות רווח מזויפים. השניים יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

מפלג ההונאה במחוז תל אביב פתח בחקירה נגד בעלי חברת ההשקעות בעקבות תלונותיהם של חמישה משקיעים, אך במשטרה חושדים שישנם משקיעים נוספים שנפלו קורבן להונאה. במהלך החקירה עלה כי בעלי החברה הציגו ללקוחות מצג שווא של השקעה באמצעות דו"חות רווח מזויפים, אך כשאלה באו לדרוש את כספם אמרו להם בעלי החברה שאין לחברה כסף והציגו בפניהם דו"חות הפסד שלפי החשד היו פיקטיביים והיו מוכנים כבר מבעוד מועד. בחקירתם קשרו עצמם השניים לחשדות.

סגן ניצב איציק גטניו, ראש מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב אמר כי "לאחר קבלת התלונות פתחנו בחקירה סמויה במהלכה בדקנו את התזרים העסקי של החברה ואשר לא עלה בקנה אחד עם השקעות הרווחים וההפסדים שעליהם דיווחה החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully