וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת רגל נפגעה מרכב ומתה בראשון לציון

אריאל נוי

14.7.2010 / 0:29

שוב זה קורה: הולכת רגל כבת 30 נהרגה לאחר שנפגעה על ידי רכב ברחוב סואן בראשון לציון. מוקדם יותר נפגע באורח בינוני ילד בן 7 ביישוב מודיעין עילית

הולכת רגל כבת 30 נהרגה הלילה (רביעי) לאחר שנפגעה על ידי רכב בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה ברחוב ההסתדרות בעיר ביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה של האישה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. זו התאונה השנייה בה מעורב הולך רגל בתאונה ביממה האחרונה.

אתמול נפצע ילד בן 7 באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב רבי עקיבא במודיעין עילית. כונני ארגון איחוד ההצלה פינו את הילד לבית החולים שיבא בתל השומר. התאונה אירעה בזמן שהילד חצה את הכביש בדרכו חזרה מהמוסד הדתי בו הוא לומד.

כונן איחוד הצלה אברהם הלוי מסר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום הוא היה שרוי על הכביש. הוא גמגם ולא זכר מה שקרה. היתה לו פגיעת ראש קשה. התחלנו לטפל בו עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינתה אותו לבית חולים תל השומר". אחד מכונני איחוד ההצלה איתר את אימו של הילד והביא אותה לבית החולים.

מוקדם יותר השבוע נדרס הולך רגל בן 85 למוות על ידי משאית פינוי אשפה ברחוב מירון בבני ברק. מבדיקה ראשונית עולה כי הולך הרגל נפגע כאשר המשאית נסעה לאחור וככל הנראה הנהג לא הבחין בו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בפצוע פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. בחקירתו במשטרה העיד נהג המשאית כי לא הבחין בקשיש.

  • עוד באותו נושא:
  • הוכלת רגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully