וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנות מאסר לצעיר שרצח את גיסתו

רמי שני

13.7.2010 / 19:22

צעיר בן 19 מדרום הארץ דקר למוות את גיסתו, לאחר שחשד כי היא לא הייתה "נאמנה" לאחיו. ביהמ"ש שלח אותו לכלא וקבע: "קדושת החיים היא ערך עליון בחברתנו וגובר הוא על ערך השמירה על כבוד המשפחה"

בית המשפט לנוער בבאר שבע גזר היום (שלישי) 18 שנות מאסר על צעיר בן 19, שרצח את אשתו של אחיו בדקירות סכין, על רקע חשד לחילול כבוד המשפחה. לפי הכרעת הדין, הצעיר היה מודע לקיומו של קשר רומנטי בין גיסתו לאדם אחר. האח הנשוי לגיסה, שהתגורר עמה באשקלון, הזהיר מספר כמה פעמים מהמשך הקשר הזה, ואף איים עליה.

בתחילת ינואר 2009, נסע הבעל לחו"ל. לפני נסיעתו, הוא שב והזהיר את האישה מפני המשך הקשר. במשפחתו הובעה מספר פעמים תרעומת ממנהגיה של האישה, עד ששני אחים אחרים, החליטו לעשות מעשה. השניים, בהם האח שהואשם ברצח, הצטיידו בסכין, תרסיס פלפל, כפפות וכובע גרב. הם נסעו לאשקלון וחנו ליד הבית בו התגורר האח עם אשתו ובתו בת השלוש.

הנאשם ברצח עטה את הכפפות ואת כובע הגרב, נטל את תרסיס הפלפל ואת הסכין וצלצל בפעמון הדלת של בית הזוג. כשהאישה פתחה את הדלת, הוא ריסס את פניה ואחר כך דקר אותה מספר רב של פעמים. האישה נפצעה אך לא יכלה להזעיק עזרה. למחרת היא נמצאה ללא רוח חיים.

חוקרי המשטרה מצאו בשיחים ליד הבית את הסכין, הכובע והכפפות. הם הצליחו לאתר את הצעיר ועצרו אותו. יצוין, שבעת הרצח היה הצעיר בן 17. הוא הודה במעשה במסגרת הסדר טיעון. סנגורו ביקש להטיל עליו עשר שנות מאסר בלבד, אולם הרכב שלושת שופטי בית המשפט לנוער בבאר שבע, לא קיבלו את בקשתו.

"רצח המבוצע על רקע של הגנה על כבוד המשפחה הוא רצח ככל רצח, ואין לראות בכך שיקול לקולא. קדושת החיים היא ערך עליון בחברתנו, וגובר הוא על ערך השמירה על כבוד המשפחה", כתבו שלושת השופטים ברוך אזולאי, נתן זלוצובר ויעל רז-לוי. הם הוסיפו, כי "הנאשם נטש את המנוחה עד שנפחה נשמתה... מלבד עצם הקטילה, הנאשם גילה אכזריות רבה במיוחד. הנאשם עזב את המנוחה למות ואת בתה בת השנתיים וחצי הותיר לבדה כשהיא חסרת אונים ולא מסוגלות לטפל בעצמה, כשכמעט יממה היא לבד בבית עם הגופה המדממת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully