וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחלת מובארק? הפגישה עם נתניהו שוב נדחתה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.7.2010 / 17:35

נשיא מצרים דחה פעם נוספת את מועד הפגישה שנקבעה בינו לבין רה"מ נתניהו. הבוקר דווח כי מובארק ייצא לסדרת טיפולים בגרמניה, ארבעה חודשים אחרי שעבר שם ניתוח להסרת כיס המרה

על רקע הדיווחים ההולכים ומתרבים על הידרדרות במצב בריאותו של נשיא מצרים חוסני מובארק, הודיעה היום (שלישי) לשכתו של מובארק שהיא דוחה ליום ראשון את פגישתו הצפויה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהייתה אמורה להיערך מחר. זוהי הפעם השנייה שלשכתו של מובארק מודיעה על דחיית הפגישה בין השניים: פגישתם המקורית הייתה אמורה להיערך היום, אולם נדחתה למחר.

בנוסף, הודיעה לשכתו של מובארק כי היא דוחה ליום ראשון את פגישת הנשיא המצרי עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שהייתה אמורה להתקיים ביום חמישי. גורם המקורב לנשיאות מצרים מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אבו מאזן יגיע לקהיר ביום שבת וייפגש עם מובארק ביום ראשון בבוקר. לאחר מכן צפוי מובארק להיפגש עם נתניהו. הגורם הבהיר כי הפגישות יתקיימו בנפרד. לא נמסרה הסיבה לדחיית ביקוריהם של אבו מאזן ונתניהו במצרים.

הבוקר דיווח העיתון המצרי "א-ספיר" כי נשיא מצרים צפוי לטוס בימים הקרובים לסדרת טיפולים נוספים בגרמניה, למשך עשרה ימים. לא נמסר מהו הטיפול שצפוי מובארק לקבל בגרמניה, והאם מדובר במעקב כלשהו אחר הניתוח שעבר בגרמניה לפני כארבעה חודשים.

לפני כארבעה חודשים עבר מובארק בן ה-83 ניתוח להסרת כיס המרה בבית חולים בגרמניה, דבר שעורר שמועות רבות בדבר מצבו הבריאותי המידרדר. בנוסף, דיווח בסוף השבוע האחרון העיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי בשבוע שעבר יצא מובארק במפתיע לצרפת כדי לקבל טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully