וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לגבר שרצח גיסתו ודקר את אשתו

רמי שני

13.7.2010 / 16:22

תושב נתיבות דקר את אשתו ואת אחותה לפני כשנתיים, לאחר שהוצא נגדו צו הרחקה מהבית. הגיסה מתה כתוצאה מהדקירה, ואילו רעייתו נפצעה. הוא נידון למאסר עולם ולעשר שנות מאסר נוספות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) עונש מאסר עולם ועוד עשר שנות מאסר על יהודה חדד, תושב נתיבות שהורשע ברצח גיסתו ובניסיון לרצוח את אשתו.

האישה, סיגלית ביטון-חדד, הוציאה נגד בעלה צו הרחקה מהבית עד חודש אפריל 2008. ביום בו פג תוקף הצו, ביקש חדד לשוב לביתו ולשהות במחיצת תשעת ילדיו, אך באותו היום הוציא בית המשפט לענייני משפחה צו הרחקה נוסף נגדו, לבקשת האישה.
כשחדד הגיע בשעות הערב לביתו ביום בו פג הצו הראשון, הודיע לו אחד הילדים כי נאסר עליו להתקרב למרחק של פחות מ-100 מטרים מהבית. חדד ביקש לראות את הצו ועיין בו לאחר שקיבל אותו מרעייתו. הוא ביקש שיביאו לו מעט בגדים והלך לנוח בבית הוריו. כשעתיים מאוחר יותר, חזר חדד אל בית האישה כשהוא מצויד בסכין גדולה. הוא הקיש בדלת הבית, וזו נפתחה בפניו בידי רעייתו ואחותה, מזל ביטון גלפרין.

לפי הכרעת הדין, חדד שלף את הסכין, התנפל על שתי הנשים ודקר אותן לסירוגין, דקירות מרובות בפלג גופן העליון, בכוונה לגרום למותן. הנשים ברחו מחדד אל מחוץ לבית, וזה רדף אחריהן ודקר את רעייתו שוב ושוב בכוונה לגרום למותה. לאחר מכן, כשסכין שלופה בידו, הוא צעק לעבר השתיים: "תמותו".

הגיסה ביטון גלפרין הצליחה לצאת משער החצר, נשענה על רכב חונה, התמוטטה ברחוב ואיבדה את הכרתה. חדד נמלט מהמקום לכיוון בית אחיו, יששכר, והשליך את הסכין לעבר בית השכנים. ביטון גלפרין המנוחה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע על ידי מד"א כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק, ומותה נקבע בבית החולים.

במהלך המשפט, אמרה האישה סיגלית חדד ביטון, כי היא סולחת לבעלה על מעשיו, אולם השופטים ברוך אזולאי, נתן זלוצובר וצילה צפת כתבו בהכרעת הדין, כי "גם לו היו מתקיימים התנאים המאפשרים עונש מופחת, היה ראוי להטיל ענישה שתשקף את האכזריות שבה נעשו המעשים כלפי המנוחה וכלפי אשתו של הנאשם, בעת שילדי המנוחה והמתלוננת היו בקרבת מקום. הסלידה העמוקה ממעשים הפוגעים בערך של קדושת חיי האדם, חייבת למצוא ביטוי מפורש במסגרת מלאכת גזירת העונש, בהדגשת המשמעות של פגיעה וקיפוח בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully