וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מובארק בדרך לטיפול נוסף בגרמניה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.7.2010 / 12:34

ארבעה חודשים אחרי שעבר בגרמניה טיפול להסרת כיס המרה, צפוי נשיא מצרים לצאת לטיפול נוסף במינכן. בדיווח בעיתון הלבנוני "א-ספיר", לא נמסר מה הטיפול שמובארק צפוי לקבל

נשיא מצרים חוסני מובארק צפוי לטוס בימים הקרובים לגרמניה לשם קבלת טיפול רפואי. העיתון הלבנוני "א-ספיר" דיווח הבוקר (שלישי), כי מובארק צפוי להגיע לעיר מינכן ולהישאר שם כעשרה ימים. לא נמסר מהו הטיפול שצפוי מובארק לקבל בגרמניה והאם מדובר במעקב כלשהו לאחר הניתוח שעבר בגרמניה לפני כארבעה חודשים. כמו כן לא דווח האם הטיסה לגרמניה תשפיע על ביקורו המתכונן של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בקהיר, שתוכננה להתקיים היום, אך נדחה למחר.

בתוך כך, מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שלח אתמול איגרת לנשיא מצרים, חוסני מובארק, בה הוא מאחל לו רפואה שלמה: "אנו מתפללים לבורא עולם שתזכה להמשיך ולהנהיג את כל תושבי מדינתך בגאון ובעוז, לאורך ימים וכל אשר שתעשה תצליח" כתב הרב יוסף לנשיא מצרים.

כאמור, לפני כארבעה חודשים עבר מובארק בן ה-83 ניתוח להסרת כיס המרה בבית חולים בגרמניה, דבר שעורר שמועות רבות סביב מצבו הבריאותי המידרדר. בנוסף דיווח בסוף השבוע האחרון העיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי בשבוע שעבר יצא מובארק במפתיע לצרפת כדי לקבל טיפול רפואי.

מצבו הבריאותי של נשיא מצרים עורר דיון על זהותו של האדם שיירש את תפקידו. בסוף אפריל דיווח העיתון 'אל-קודס אל-ערבי' הרואה אור בלונדון כי מובארק מתכוון למנות לעצמו סגן. על פי הדיווח, המסתמך על מקורות בכירים במצרים, שלושת המועמדים המרכזיים לכהן כסגנו של מובארק הם שר ההגנה מוחמד חוסיין טנטאווי, ראש המודיעין עומאר סלימאן ושר התעופה אחמד שפיק. מקורות מצרים הכחישו את הדיווח ובשיחה עם העיתון 'א-שרק אל-אווסט' באותו החודש אמרו כי אין שום בסיס לדיווחים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully