וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן נאשם במעשים מגונים, האב נמלט לחו"ל

רמי שני

13.7.2010 / 13:05

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד צעיר מהדרום בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים. במשטרה מעריכים שהאב החשוד בעבירות דומות שוהה בימים אלה בחו"ל

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד צעיר מהדרום בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים. כתב האישום מפרט שורה של מעשים, אותם הוא ביצע במשך שש שנים, החל מ-1998. הצעיר הוא בנו של דמות ציבורית ידועה בישוב בו הוא מתגורר. האב עצמו, החשוד אף הוא בביצוע מעשים מגונים במספר רב של ילדים במשך למעלה מ-20 שנים, נמלט לחו"ל. לפי חשד המשטרה, האב ניצל את מעמדו כאיש חינוך ביישוב, כדי לבצע את המעשים בילדים שהשתתפו בשיעוריו.

חקירת המשטרה בעניין נפתחה באופן סמוי בעקבות מידע שהגיע בעניין לידי חוקרים מהיחידה המרכזית במרחב לכיש. במהלך החקירה הצטברו עדויות כלפי השניים ובמשטרה מעריכים כי האב נמלט לחו"ל, לאחר שקיבל מידע אודות החקירה בעניינו. עוד חושדים במשטרה כי המעשים המיוחסים לשניים קיבלו הדים ביישוב בו הם מתגוררים, אך נשמרו בקשר של שתיקה במשך שנים ארוכות.

כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום מכיל אישומים על ביצוע מעשים מגונים בשני ילדים. באחד מהם, ביצע הצעיר עבירות מין קשות בין השנים 1998 לבין 2004. בשני ביצע הנאשם עבירות מספר פעמים בשנת 2000. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לשחרר את הנאשם בתנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. יצוין, כי בשל העובדה שחלק מהמעשים נעשו בעת שהנאשם היה קטין, לא ניתן להציג את כתב האישום המפרט את שורת המעשים שביצע וכן פרטים על זהותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully