וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אקוניס: לא אקדם חוקים של אחמד טיבי

ניר יהב

12.7.2010 / 19:34

ח"כ אופיר אקוניס לא אהב את הבעת התמיכה של ח"כ אחמד טיבי בספינה הלובית העושה את דרכה לכיוון הרצועה. הוא הודיע כי הוועדה שבראשותו לא תקדם הצעת טיבי לפיצוי על עיכוב בטיסות

יושב ראש ועדת הכלכלה, חבר הכנסת אופיר אקוניס (ליכוד), אמר היום (שני) בנאום מעל דוכן הכנסת כי לא יקדם הצעות חוק של ח"כ אחמד טיבי, ובעיקר את הצעת החוק שלו בנושא פיצויים על עיכוב טיסות, כיוון שלדבריו טיבי "מקדם ומלבה טרור". דבריו אלה עוררו תגובות נזעמות במליאה. יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, הגיב בתקיפות לדברים ואמר לאקוניס כי "דבריך חמורים. אני מודיע לך חד משמעית שאינך יכול לנהוג בצורה כזאת. אמור מה שאתה רוצה כאיש ליכוד, אך כיו"ר ועדה, אינך יכול להטיל סנקציות על ח"כ אחר בשל דעותיו".

לאחר אמירתו התפתח ויכוח קולני בין טיבי לאקוניס. טיבי צעק לעבר אקוניס: "מה זה קשור לפיצוי עבור עיכוב טיסות?" אקוניס ענה לו כי "הכל קשור ואני עוד אטפל בחברות שלך בכנסת". טיבי אמר בתגובה לאקוניס כי הוא חוצה קו אדום.

גם חברי כנסת אחרים יצאו כנגד ההתבטאות המקוממת. ח"כ שלמה מולה (קדימה) אמר לאקוניס כי הוא עושה דבר חמור ואילו ח"כ עפו אגברייה (חד"ש) אמר כי אקוניס מתנהל "בסגנון טוטליטרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully