וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא החום - תקלה באספקת המים למושב בצפון

אריאל נוי

12.7.2010 / 14:17

תקלה של חברת מקורות גרמה לבעיית אספקת מים במושב עופר בצפון, דווקא באחד הימים החמים ביותר השנה. בעקבות כך קיים חשש כבד לחייהם של אלפי בעלי חיים

תקלה חמורה של חברת מקורות גרמה היום (שני) להפסקת אספקת המים למושב עופר בצפון. עדיין לא ברורה סיבת התקלה וחברת מקורות פועלת בשטח לתיקון ולהסדרת אספקת המים. הערכות הן כי יעברו עוד שעות רבות עד לתיקון התקלה.

במושב עופר ישנם אלפי בעלי חיים ביניהם סוסים, פרות, כבשים, לולי תרנגולות וישנו חשש כבד לחייהם וזאת בשל עומס החום הכבד ששורר באזור. במועצה האזורית הוחלט לא לקחת סיכונים ביום חם שכזה והמועצה עברה לנוהל חירום. הכבאית של חוף הכרמל הועלתה למושב עופר והיא תספק מים לבעלי החיים. כמו כן מעבירה המועצה מיכלי מים שברשותה למושב עד שתתוקן התקלה. גם טרקטורים עם מכלי מים מתוקים הובהלו על מנת לספק לתושבי האזור מי שתייה.

מודי ברכה, סגן ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אמר כי " החלטנו לפעול במהרה בשל תנאי השרב, מאות בעלי חיים בסכנת התייבשות, עקב כך הוחלט במועצה על נוהל חירום והוחלט לעלות כבאית של חוף הכרמל שתספק מים ליישוב, אני מקווה שאספקת המים תחזור במהרה ותושבי עופר יוכלו לחזור לשגרת חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully