וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זועבי: הפיכת המרמרה למלון - פשע נתעב

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.7.2010 / 12:13

חנין זועבי שלחה לראש עיריית חיפה מכתב זועם בעקבות הצעתו להפוך את ספינת המרמרה למלון. "אינך יכול להפוך את הסמל בו נהרגו תשעה חפים מפשע לבריכת שחייה ומועדון ריקודים"

הצעתו של ראש עיריית חיפה, יונה יהב, להפוך את ספינת המרמרה הטורקית למלון צף בחופי חיפה התקבלה בזעם אצל ח"כ חנין זועבי (בל"ד) שהייתה על הספינה בעת השתלטות חיילי צה"ל עליה. במכתב ששיגרה אתמול (ראשון) ליהב כתבה ח"כ זועבי כי רק מי שהוא טיפש וחצוף ללא גבולות "מסוגל לראות במקום שבו נרצחו חפים מפשע סמל לדו קיום ותקווה כפי שכתב במכתבו לברק".

"ספינת המרמרה הייתה סמל לשבירת המצור המוטל על רצועת עזה ועל המנטליות של הישראלים", כתבה זועבי ליהב. "יחד עם זאת, לאחר ההשתלטות על הספינה, היא הפכה לסמל של המאבק נגד הכיבוש, הדיכוי והאפרטהייד בעולם כולו. על כן, אינך יכול להפוך את הסמל הזה, שנהרגו בו תשעה חללים חפים מפשע, לבריכת שחייה ומועדון ריקודים שמנעים את זמנם של האורחים על דם החפים מפשע".

במכתבה ציינה ח"כ זועבי כי היא אינה יכולה לשתוק לנוכח "היוזמה הנפשעת הזו", בעיקר משום שהייתה על סיפונה של הספינה הזו ולאחר שראתה "את הפעולה הנפשעת שביצעו חיילי צה"ל". לסיום כתבה זועבי ליהב ש"השימוש הנלעג במילים 'דו-קיום' בין ערבים ויהודים בעיר חיפה לא ישנה את העמדה כלפי היוזמה הזו, שכן יהודים וערבים לא יסכימו להשתתף ביוזמה תיירותית שמתבססת על דם של חפים מפשע. עדיף שתיקח יוזמה ותפתח את התעשייה, העבודה והחינוך במקום להפוך את חיפה והנמל שלה לנותני חסות לפשע בינלאומי", המליצה זועבי ליהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully