וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 חשוד בביצוע מעשי סדום בילדות

איילה חננאל

12.7.2010 / 13:18

תלמיד ישיבה בן 16 וחצי נעצר בחשד שתקף מינית מספר ילדות בעיר בני ברק. בחקירתו אמר הנער כי פעל בשל דחף מיני שעליו לא הצליח להשתלט

נער בן 16 וחצי, תושב בני ברק, נעצר הבוקר (שני) בחשד שביצע עבירות של מעשה מגונה ומעשה סדום. הוא נעצר לאחר שלפי החשד תקף מינית בשבוע שעבר ילדה בת ארבע, וכן קשר עצמו בחקירתו למקרים נוספים של תקיפה מינית. היום הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום לנוער.

קצה החוט הראשון בחקירת המקרה היה תיעוד במצלמת האבטחה בכניסה לבניין בו אירע המקרה בשבוע שעבר, שם נראה החשוד יוצא ונמלט מהבניין, כמו כן צולמו חלק מהמעשים שביצע בילדה. את סרט מצלמות האבטחה הגיש אבי הילדה למשטרה. בעזרת התיעוד נעצר חשוד אחר ונחקר. אולם, מבדיקת פוליגרף שנעשתה התברר כי החשוד דובר אמת, והוא אכן איננו קשור למקרה.

מחקירת החשוד הראשון התעוררו החשדות לגבי החשוד הנוכחי שנעצר אתמול - נער בן 16 וחצי, תלמיד ישיבה. בחקירתו הוא הודה במיוחס לו ואף קשר עצמו לאירועי תקיפות מיניות נוספים ברחבי העיר, בהם תקף ילדות מתחת לגיל 12 בחדרי מדרגות.

גורמים במשטרת מרחב דן אומרים, כי "כעת עלינו לאתר חלק מהילדות שנפלו קורבן למעשיו של החשוד, בהנחה כי לגבי חלק מהמקרים לגביהם התוודה הנער, כלל לא הוגשו תלונות על ידי הקורבנות". עוד אמרו במשטרה, כי הפעם הם סבורים שמדובר בחשוד הנכון. הנער החשוד אמר בחקירתו שביצע את המעשים בשל יצר מיני בלתי נשלט ולא בר-כיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully