וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: גופת גבר נמצאה במלון

אריאל נוי

12.7.2010 / 0:04

גופת גבר כבן 40 נמצאה, כשעליה סימני דקירה, בחדר במלון ג'רמי בעיר. המשטרה עצרה אדם ששהה עם המנוח בחדר. לפי החשד, השניים שתו לשכרה והתפתח ביניהם ריב אשר הוביל לדקירה

חשד לרצח בבית מלון בנתניה: גבר כבן 40 נמצא אמש (ראשון) ללא רוח חיים בחדר במלון "ג'רמי" שברחוב גד מכנס בעיר. צוות מד"א-שרון שהוזעק למקום מצא את הגבר כשהוא שרוע בחדר, ועל גופו סימני דקירה וחבלה. רופא מד"א קבע את מותו. תושב נתניה בן 39 ששהה עמו בחדר נעצר על ידי המשטרה.

ממרחב השרון של המשטרה נמסר, כי כוחות משטרת נתניה הגיעו למקום ולאחר עצירת החשוד פתחו בחקירת נסיבות התקרית. מניתוח ראשוני עולה כי מדובר ככל הנראה בריב בין שני חברים אשר השתכרו ורבו. עוד נמסר כי זהותו של הנדקר אינה ידועה בשלב זה, אך למשטרה נודע ששהה עם החשוד במהלך היום. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת משטרת נתניה.

אדי ורשילובסקי, פרמדיק של מד"א שרון שהיה במקום, מסר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על גבר מדמם. הגענו למקום, ראינו כבר את הגופה, כשעליה סימני דקירה רבים. קשה היה להעריך את גילו של הנדקר, ורופא מד"א קבע את מותו במקום".

מוקדם יותר עצרה נעצרו ארבעה בני אדם בגילאי 22 עד 30 בחשד למעורבות ברצח תושב אום פחם כבן 48. על פי החשד, הקורבן, תושב העיר, ואחיו בן ה-30 נורו סמוך לביתם, והאח נפצע באורח קשה. גופתו של הנרצח הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במשטרה חושדים שהרקע לירי הוא סכסוך בין שתי משפחות יריבות בעיר.

עדכון ראשון: 23:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully