וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעלל באשתו ובילדיו במשך 20 שנה

11.7.2010 / 18:00

תושב מרכז הארץ, בן 60, מואשם בהתעללות באשתו ובשישה מילדיהם. בין השאר נטען כי הוא השליך סיר אוכל לעבר אשתו, היכה אותה במקל, חנק את בתו ודקר אותה במזלג

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 60, בגין עבירות של התעללות בקטינים וחסרי ישע, תקיפה בנסיבות מחמירות ואיומים. האיש מואשם כי התעלל ברעייתו ובשישה מילדיהם במשך כעשרים שנה.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם נהג להכות את אשתו ושישה משמונת ילדיהם באמצעות ידיו, רגליו ובאמצעות חפצים שונים. עוד נטען, כי הוא נהג להשליך לעברם חפצים, לאיים עליהם כי יאונה להם רע, לקללם, לגדפם, להעליבם, לירוק לעברם ולהשפילם.

עוד נאמר בכתב האישום, כי האיש נהג להשליך כוסות, צלחות, תמונות וכיסאות לעבר אשתו וילדיו. במקרה אחד השליך לעבר האישה סיר מלא אוכל ובמקרים אחרים, כך נטען, הוא היכה אותה במקל או באגרופו. בנוסף, נטען כי הנאשם איים לרצוח את אשתו אם תגיש נגדו תלונה במשטרה.

איים על בנו בסכין

במקרה אחר שמתואר בכתב האישום הוא איים באמצעות סכין על בנו בן ה-18, שהגן על אחיו האחרים, ואמר לו שירצח אותו. במקרה נוסף השליך לעברו כוס קפה ובהזדמנות אחרת איים לדקור את בנו באמצעות סכין. כתב האישום מפרט עוד כי את אחת מבנותיו נהג להכות באמצעות חגורה מאז שהיתה בת 6, לדרוך עליה, לחנוק אותה ולדקור אותה במזלג.

לטענת הפרקליטות, הנאשם גם לא חס על שתי בנותיה של אשתו מנישואיה הקודמים. כתוצאה מהאלימות עזבו שתי הבנות את הבית ועברו להתגורר בבית סבתן כשהיו בנות 12 ו-10. אולם גם זה לא עזר. ולפני כעשר שנים, כך לפי כתב האישום, הוא חנק את אחת הבנות כשהיתה בת 14.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מקריאת חומר הראיות בתיק החקירה עולה תמונה עגומה של מסכת התעללות אשר נמשכה לאורך שנים", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב התעלל באופן קשה בילדיו הקטינים. המשיב, במשך שנים ארוכות נהג להכות את ילדיו כדבר שבשגרה. אלימות שכללה סטירות, "כאפות", בעיטות, משיכת שערות, תקיפות באמצעות חפצים, תקיפה באמצעות מזלג, יריקות, שבירה והשלכה של חפצים כמו כוסות צלחות תמונות ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully