וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מצנחי הרחיפה יילחמו בסרטן העור?

אריאל נוי

11.7.2010 / 12:42

קמפיין הסברה העושה שימוש במצנחי רחיפה ינסה להעלות את מודעות הרוחצים בים לסכנות השמש. בקמפיין, המנוהל על ידי האגודה למלחמה בסרטן, ישתתפו גם המצילים

האגודה למלחמה בסרטן פתחה היום (ראשון) בקמפיין הסברה ייחודי באמצעות מצנחי רחיפה בחופי הים לאורך מדינת ישראל. המסר בקמפיין יוקדש לנושא החשיפה הזהירה לשמש ויוצג לציבור המתרחצים בחופי הים בשלוש שפות, עברית, רוסית וצרפתית. לצד מצנחי הרחיפה, רתמה האגודה למלחמה בסרטן את ארגון המצילים הארצי אשר ילווה את הקמפיין באמצעות כריזה בתחנות ההצלה בחופים אשר יכלול את המסר המוביל של הקמפיין: "שיזוף ללא הגנה – נזק ללא תקנה".

בתוך כך פרסמה האגודה למלחמה בסרטן המלצות בריאותיות על מנת להגן על הגוף מפני השמש. בין ההוראות: יש להימנע מהחשיפה לשמש בין השעות 16:00-10:00. יש לכסות את הגוף ככל האפשר. מומלץ לשבת תחת שמשיה רחבה. כמו כן יש לחבוש כובע שיגן על הפנים והעורף. רצוי להרכיב משקפי שמש ויש למרוח את העור במסנן קרינה ולחדש את המריחה בכל שעתיים.

לקראת היציאה לקמפיין, נערכה חזרה גנרלית של ריחוף המצנחים בחופי נתניה. הג'ודקאי האולימפי, סגן אלוף אירופה וקפטן נבחרת ישראל, יואל רזבוזוב, אשר מכהן במועצת העיר נתניה ומחזיק בתיק הספורט, התנדב להשיק את הקמפיין במהלך החזרה הגנרלית ולבחון מקרוב את המסרים בשלוש השפות.

שיתוף הפעולה עם ארגון המצילים הארצי מתקיים במרבית חופי הים בישראל וביניהם, בת ים, תל אביב, חיפה, חדרה, גבעת אולגה, קיסריה, אשדוד ונתניה. הפעלת מצנחי הרחיפה מתבצעת על ידי חברת איתי לנואל בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully