וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנות לחגיגות המילניום בעולם בעיצומן

30.12.1999 / 23:40

הרבה מסיבות עדיין בסימן שאלה מסיבות בטחוניות ואחרות

התרעות בטחוניות, מחירים מופרזים לבייביסיטר, באג המילניום, ובכלל, רצון אנושי בסיסי להישאר בבית עם המשפחה, מאיימים להעיב על חגיגות המילניום במרבית הערים הגדולות בעולם.
בחופת המילניום בלונדון, הכיפה הגדולה בעולם שנבנתה לכבוד החגיגות, חוששים שהמסיבה הגדולה לא תהיה משהו. הכיפה נבנתה על קו התאריך, בגריניץ', בעלות של 1.2 מיליארד דולר, אבל רק 3,000 מתוך 10,000 הכרטיסים למוזמנים נשלחו עד היום, וככל הנראה, גם לא יספיקו להישלח עד למועד. "זו היתה אמורה להיות החגיגה הגדולה בעולם, אבל זה הולך להיות פשלה", התמרמרה מרין גרוב, אלמנה בריטית בת 64 שעדיין לא קיבלה כרטיס.
באוסטרליה, בוטלו המסיבות במרבית מלונות יוקרה, עקב מכירה נמוכה של כרטיסים. "הרבה אנשים החליטו להישאר בבית", מסר מאוכזב מקומי.
סיאטל, ארה"ב, כבר הודיעה על ביטול החגיגות, עקב הטראומה שעברה העיר לא מזמן, בעת כינוס ארגון הסחר העולמי, אבל ניו יורק לא נכנעת לאיומי הטרור ולא ביטלה את חגיגותיה.
במצרים מתכוננים למופע האורקולי בפירמידות. מדובר באופרת המולטימדיה של האמן הצרפתי ז'אן מישל ז'אר, שההתמחות שלו היא בעיקר מוסיקה אלקטרונית. המופע יתחיל עם שקיעת החמה, ויימשך לפחות שלוש שעות. גם כאן חוששים מהפתעות חבלניות, אבל בינתיים הכל בתוקף.
המקום הנחשב לאקסלוסיבי ביותר לבילוי קץ המילניום הוא האי סמואה באוקיינוס הפסיפי, שם אפשר יהיה להציץ על רגעי השקיעה האחרונים של השמש באלף הזה.
גם בישראל יחגגו, ובגדול. למרות שכפי שנראה עכשיו, המחלוקות הדתיות שהטרידו את ארץ הקודש באלפיים השנים האחרונות, לא הולכות להיפתר באלף השלישי.
ותמיד, למי שלא מתאים לו התרעות, פקקים, באגים ושאר מרעין בישין, נותר המקום השקט עלי אדמות, הקוטב הדרומי. שם, הטמפרטורות צפויות לרדת בחגיגיות ל-35 מתחת לאפס, מה שיעמיד את הצורך במסיבה באור אחר לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully