וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש נדרס למוות ע"י משאית זבל בבני ברק

אריאל נוי

11.7.2010 / 9:49

קשיש שהלך ברחוב מירון העיר נפגע בבטנו ובגפיו התחתונות באורח קשה על ידי משאית לפינוי אשפה שנסעה לאחור. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

עוז מרון

(צילום עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הולך רגל בן 85 נדרס הבוקר (ראשון) למוות על ידי משאית פינוי אשפה ברחוב מירון בבני ברק. מבדיקה ראשונית עולה כי הולך הרגל נפגע כאשר המשאית נסעה לאחור וככל הנראה הנהג לא הבחין בו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בפצוע פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. הנהג מוסר את עדותו למשטרה שפתחה בחקירה.

"משאית האשפה שנסעה לאחור ברחוב מירון פגעה בהולך רגל קשיש והוא קיבל מכה מאחורי המשאית ואחר כך המשאית עלתה עליו עם גלגליה האחוריים", סיפר עוזי ברק, מתנדב זק"א לוואלה! חדשות. "היתה לו פגיעה באזור הבטן והגפיים התחתונות, הוא היה פצוע קשה מאוד ולא היו לו סיכויים לשרוד. ביצענו בו פעולות החייאה על מנת לייצב את מצבו אבל הפגיעה בו היתה קשה".

זו התאונה השלישית הבוקר לאחר שברחוב רמז שבנתניה הולכת רגל בת 70 נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב. צוות מד"א שרון פינה את הפצועה לבית החולים לניאדו בנתניה.

תאונת דרכים נוספת אירעה בין אוטובוס לרכב פרטי ברחוב שמעוני בחדרה. האוטובוס פגע ברכב הפרטי שכתוצאה מכך סטה ממסלולו, עלה על המדרכה והתנגש בעץ. שני הולכי רגל שהיו במקום נפצעו קל מפגיעת הרכב הפרטי והם קיבלו טיפול רפואי במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully