וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בסחר בסמים שוחרר ממעצר בגלל טעות בזיהוי

רמי שני

9.7.2010 / 19:00

תושב רמלה שנחשד בסחר בסמים שוחרר ממעצר בשל טעות בזיהוי של סוכן משטרתי סמוי. לאחר עימות עם הסוכן התברר כי אין מדובר בחשוד הנכון. "הורידו לו את האזיקים והוא שוחרר"

תושב רמלה שנעצר בחשד שמכר סם לסוכן סמוי שוחרר היום (שישי) ממעצרו בשל טעות בזיהוי. התושב נעצר במהלך מבצע מעצרים רחב שנערך השבוע באזור הדרום ורמלה וככל הנראה התברר במהלך עימות שנערך בין העצור לסוכן כי אין מדובר בחשוד עימו ביצע הסוכן עסקה.

עורך דינו של התושב שנעצר, גיורא זילברשטיין סיפר לוואלה! חדשות כי "הסוכן טען תחילה שהוא היה עם המוכר בדירה של הלקוח שלי, אולם כשהשניים הופגשו לצורך העימות, הסוכן ביקש מהעצור לעמוד כדי להיות בטוח בזיהוי ואז אמר לחוקרים כי הוא טעה". טרם העימות, התייעץ העצור עם פרקליטו, באשר לצורך שבעימות עם הסוכן הסמוי. הפרקליט המליץ לו לגשת לעימות, כדי שהאמת תצא לאור והחשדות יוסרו ממנו.

הסוכן המשטרתי שהופעל על ידי ימ"ר לכיש בארבעת החודשים האחרונים בערים קריית גת, אשקלון, רמלה וסביבתן, ביצע לטענת המשטרה עסקאות של רכישת סם עם למעלה מ-30 סוחרים. הוא תעד את העסקאות האלה בשיטות שונות, זאת כדי לאסוף ראיות כלפי החשודים. יש לציין כי מדובר באדם שהיה בעבר עבריין וחצה את הקווים כדי לסייע למשטרה במאבקה במפיצי הסמים.

העצורים שהפליל הסוכן, הובאו בפני בית משפט השלום בקריית גת. "אחרי שהסוכן אמר שהחשוד נעצר בטעות, הורידו לו את האזיקים והוא שוחרר", סיפר עו"ד זילברשטיין והוסיף כי "יש לכך השלכות רבות. אם המשטרה היתה משתמשת רק בראיות שהביא הסוכן כדי להאריך את המעצרים, יכול להיות שהוא היה יושב עוד ימים רבים במעצר עד שהטענות שלו היו נשמעות. כמו כן, קיימת אפשרות שהוא טעה לא רק לגבי האיש שאני מייצג, אלא גם לגבי אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully