וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אבוטבול הורה להצית המסעדות שבבעלותו

איילה חננאל

8.7.2010 / 13:40

המשטרה עצרה את פרנסואה אבוטבול בחשד כי הוא זה שעומד מאחורי הצתת שלוש מסעדות "בת האיכר" בנתניה, במטרה לקבל פיצוי כספי מחברות הביטוח. פרקליטתו: "הוא מכחיש כל קשר למעשים"

העבריין פרנסואה אבוטבול נעצר הבוקר (חמישי) על ידי המשטרה בחשד שעמד מאחורי הצתת רשת מסעדות "בת האיכר" שבבעלותו בנתניה במהלך סוף השבוע שעבר. לפי החשד, אבוטבול, המרצה בימים אלה עונש מאסר של שנה וחצי בגין תקיפת אשתו, הזמין את ההצתה במטרה להונות את חברות הביטוח ולקבל מהן פיצוי כספי שלא כדין.

בנוסף, במשטרה מייחסים לאבוטבול איומים על חייו של סוהר בבית הכלא "איילון" בו הוא מרצה את מאסרו. פרקליטתו, עו"ד קרן נהרי, מסרה כי אבוטבול מכחיש כל קשר למעשים. "מדובר בעסק משגשג המכניס סכום של 250 אלף שקלים ביום", אמרה נהרי. היא הוסיפה, כי "למקום לא היה ביטוח כלל, ולכן אין לו מניע לבצע את הצתה. מצבו הכלכלי מצוין ועסקיו משגשגים".

בליל שישי הוצתו שלוש מסעדות "בת האיכר" בנתניה. המרכזית שבהן ברחוב פנקס באזור התעשייה, השנייה ברחוב שער העמק במרכז העיר והשלישית ברחוב שער הגיא. בכל הדליקות לא היו נפגעים. המסעדה שבאזור התעשייה בה התבצע ניסיון חיסול של צ'רלי אבוטבול לפני כשנתיים נשרפה כליל. צוותי כיבוי אש הצליחו להשתלט על הדליקות בשאר המקומות.

למחרת ההצתה, נפצעה אחת מעובדות במסעדה באורח קל עד בינוני מרימון הלם שהושלך לעבר סניף ברשת בת האיכר ברחוב שער הגיא בעיר. ביום שני הוציאה המשטרה צווי סגירה לרשת המסעדות כולה עקב ההצתות והשלכת רימון ההלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully