וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אשתו וניסה להצית את ילדיו

גלעד גרוסמן

8.7.2010 / 10:26

תושב ירושלים מואשם כי רצח את אשתו וניסה לרצוח את חמשת ילדיהם הקטנים, לאחר שהצית את ביתם בעת שישנו. הילדים נכוו באורח קשה. "הנאשם המית את המנוחה בדם קר ושילח אש במזיד במטרה לפגוע בבני אדם"

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד איהאב נמר, בן 33 מירושלים, הנאשם ברצח אשתו ובניסיון לרצוח את חמשת ילדיהם, לאחר שהצית את ביתם בזמן שישנו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דניאל ויטמן מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני כחודש החליט נמר לרצוח את אשתו רנדה, ולשם כך לקח ממכולת סמוכה לביתו מיכל פלסטיק ריק, ומילא אותו ב-18 ליטר בנזין. הוא הניח את המיכל במטבח בדירתו, וחיכה שאשתו וילדיו יילכו לישון.

בכתב האישום נטען, כי בסביבות השעה 5:30 שפך נמר את הבנזין בדירתו בשני מוקדים - בחדר השינה שלו ושל אשתו וכן בכניסה לדירה. לאחר מכן, נכתב, שהוא הצית את הדירה ועזב את המקום. כתוצאה מההצתה פרצה דליקה בדירה, וגרמה למותה של רנדה ששאפה עשן לדרכי הנשימה. חמשת ילדיהם של בני הזוג – בני 3, 4, 5, 8 ו-9 - נפצעו קשה, סבלו מכוויות בכל חלקי הגוף ואושפזו בבית החולים.

בכתב האישום נאמר, כי "במעשיו האמורים, החליט הנאשם להמית את המנוחה, והמית אותה בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול הנאשם לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין את עצמו להמית את המנוחה. כמו כן הוא ניסה שלא כדין לגרום למותם של חמשת ילדיו וכן שילח אש במזיד במטרה לפגוע בבני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully