וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים התפרעו בי-ם, שני רוכבי אופנוע נפצעו

איילה חננאל ואריאל נוי

8.7.2010 / 9:41

מאות חרדים הפגינו הלילה בירושלים במחאה על החפירות הארכיאולוגיות ביפו. שני בני אדם נפצעו, אחד מהם קשה, לאחר שהאופנוע עליו רכבו התנגש במכולת אשפה שנדחף לכביש על ידי המפגינים. "זו חציית קו אדום"

עומר מירון

(הערוץ הראשון)

שני בני אדם נפצעו הלילה (חמישי) בתאונת דרכים בכביש מספר 1 בירושלים, לאחר שהאופנוע עליו רכבו התנגש במכולת אשפה שנדחפה לכביש על ידי מספר חרדים שהפגינו ויידו אבנים במקום. ההפגנה נערכה במחאה על העבודות הארכיאולוגיות המבוצעות במתחם אנדרומדה ביפו. הנהג נפצע באורח קשה, ואילו רוכב האופנוע השני נפצע באורח בינוני. הם טופלו במקום על ידי צוות של איחוד כונני הצלה ופונו על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, כשהם סובלים מפגיעות בגפיים ומחבלות בבטן.

מפקד מרחב ציון במשטרת ירושלים, תת ניצב ברונו שטיין, אמר בראיון לקול ישראל כי "מדובר בחציית קו אדום" וכי החשודים במעשה טרם נענשו. לדבריו, שוטרים ניסו להזיז את הפח, שהוצב בפינת הרחובות שבטי ישראל ובר לב בעיר, אך החרדים מנעו זאת מהם. הוא הוסיף, כי "השוטרים פעלו בתנאים קשים ונרגמו באבנים". עוד אמר שטיין, כי הוא נועד אמש עם נכבדי העדה החרדית וכי הבוקר הוא צפוי להיפגש עמם פעם נוספת.

לטענת מאות החרדים שהפגינו אתמול החפירות ביפו עלולות לגרום לחילול קברים עתיקים הנמצאים במקום. במחאה על העבודות הארכיאולוגיות, הגיעו ביום שני מאות חרדים, אנשי "נטורי קרתא" לנמל התעופה בן גוריון, כדי להפגין מול ראש הממשלה בנימין נתניהו שהמריא לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully