וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק החדש של פעילי הימין: הוובוזלה

יהושע בריינר

8.7.2010 / 5:56

למאבק נגד הקפאת הבנייה מצטרף כלי נשק חדש: הוובוזלות. פעילי ימין יבאו מאות יחידות של כלי העידוד מחריש האוזניים וישתמשו בהן כדי להטריד את שני הצדדים במהלך שיחות הקירבה

אחרי שהחריש את אוזניהם של מיליונים ברחבי העולם, מתכננים כעת פעילי הימין לגייס את כלי הוובוזלות מדרום אפריקה נגד הממשלה. בשבוע האחרון נפגש פעיל הימין ואיש תנועת "ארץ ישראל שלנו" איתמר בן גביר עם יבואן צעצועים ועזרי עידוד, וסיכם עימו על רכישת מאות וובוזלות שצפויות להגיע לארץ בשבוע הקרוב, במטרה לחלקן לפעילי הימין.

כלי העידוד מחרישי האוזניים צפויים להיות מופצים בחינם במהלך הפגנות של הימין וכן במהלך מחאות נגד הקפאת הבנייה. כמו כן, מתכוונים בימין להשמיע את קולות הכלי במהלך שיחות שייערכו בין ישראל לפלסטינים במסגרת שיחות הקירבה, במטרה להטריד את שני הצדדים במהלך הפגישות.

"אנו חושבים שמדובר בכלי עזר שהוא תפארת לדמוקרטיה", אמר בן גביר, והוסיף כי "אומנם הוא מחריש אוזניים אבל במדינה דמוקרטית מי שרוצה למסור חלקים מארץ ישראל ומי ששולח את פקחי ההקפאה לחסל את ההתיישבות ביהודה ושומרון, מותר לצרוח לו באוזן. האביזר ישדרג את ההפגנות שלנו ויהפוך אותן למשמעותיות יותר ולקולניות יותר, כך שאי אפשר יהיה להתעלם מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully