וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של דורס חשין: "מקווים למשפט הוגן"

7.7.2010 / 14:24

ביהמ"ש המחוזי בפ"ת האריך בשלושה שבועות את מעצרו של טל מור, הנאשם שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין. הוריו ביקשו לקיים הליך הוגן והדגישו כי "יש לנו הרגשה של עצב למשפחת המנוח"

מערכת וואלה!

(צילום: נעם אשל; עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, האריך בצהרים (רביעי) בשלושה שבועות את מעצרו של טל מור, הנאשם בהריגת רוכב האופניים שניאור חשין. מור סירב לשוחח במהלך הדיון עם העיתונאים והסכים רק לומר להם: "אסור לי". לאמו שנכחה בדיון אמר מור: "יהיה מה שיהיה". מוקדם יותר הוגש לבית המשפט כתב האישום החמור נגד מור, בן 26 מכפר ברוך. מור מואשם גם בהפקרה, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וסמים ושיבוש הליכי משפט.

הוריו של טל, יצחק וסופי מור, אמרו בתום הדיון על הארכת מעצרו של בנם, כי "יש הרגשה של כאב ועצב עמוק למה שקרה למשפחת המנוח ולקטסטרופה שקרתה למשפחה שלנו. אנחנו מקווים רק שיהיה לו משפט הוגן". פרקליטו של מור, עו"ד שאדי סרוג'י אמר כי "עדיין לא קיבלנו את חומר החקירה, נלמד את הראיות ונגיב".

עו"ד סרוג'י הוסיף כי "טל אומר שהוא יודע את האמת שלו והפרקליטות הגיעה למסקנות לא נכונות ביחס לסמים ולאלכוהול. אין ספק שהפרקליטות בחרה בסעיפים החמורים ביותר. טל לא מכחיש שימוש בסמים, הוא רק טען שלא עישן לפני הנסיעה ואף לא באותו יום". התובע, עו"ד אביב שרון, אמר כי "הנאשם יצא לבילוי לילי בתל אביב, שתה בשלושה פאבים, עישן חשיש ואז יצא לדרך, פגע במנוח שרכב בשול הדרך ואז נסע לביתו בלי לסייע. כל זה קרה שלושה ימים אחרי שנתפס עם סמים ברכבו וזה מוכיח את מסוכנותו".

לפי כתב האישום, סמוך לשעה 4:00 בבוקר החל מור לנסוע חזרה לביתו, לאחר שלא ישן כ-18 שעות, כשבדמו ריכוז אלכוהול גבוה ושאריות של סמים. הוא עלה על כביש 444, סטה אל עבר שולי הדרך, פגע במעקה הבטיחות ואז פגע בחשין, שרכב על אופניו לצד הדרך. כתוצאה מהתאונה הוטח חשין אל מכסה המנוע ולשמשה הקדמית ומת במקום כתוצאה מהפגיעות שספג. מור לא עצר והמשיך לנסוע לכפר ברוך.

כשהגיע מור אל ביתו, כיסה את השמשה הקדמית באמצעות בד והתקשר לסוכן הביטוח שלו והודיע לו כי פגע בעץ. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של מור עד תום ההליכים הפליליים נגדו. "המשיב הפקיר את רוכב האופניים במקום התאונה, נמנע מלברר את מצבו ומלהעניק לו עזרה רפואית או להמתין במקום עד לבוא כוחות הביטחון וההצלה", נכתב בבקשת המעצר. בידי הפרקליטות בדיקות דם ושתן שנערכו למור, שהצביעו על נוכחות סמים בדמו וכן חוות דעת טוקסיקולוגית לפיה ריכוז האלכוהול בדמו היה 165 מיליגרם. כמו כן ישנם צילומים של מור נוסע במהירות של מעל 120 קמ"ש לאחר התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully