וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו את האח כי עבר הליך לשינוי מין

גלעד גרוסמן

7.7.2010 / 12:26

שלושה אחים מיפו מואשמים כי חטפו, כלאו ותקפו את אחיהם, לאחר שלטענתם חילל את כבוד המשפחה. הרקע למעשים: רצונו של האח הצעיר לשנות את מינו

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שלושה אחים מיפו, בגין חטיפת, כליאת ותקיפת אחיהם הצעיר, שחילל לטענתם את כבוד המשפחה. לפי כתב האישום, שלושת האחים ביצעו את המעשים המיוחסים להם, על רקע תהליך לשינוי מין אותו עובר אחיהם הצעיר מזה מספר שנים ועיסוקו בזנות.

בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איריס פמיליה-פוגל מפרקליטות מחוז תל אביב, צוין כי לפני כשבועיים הגיעו שלושת הנאשמים לאזור התחנה המרכזית בתל אביב, בו עסק אחיהם הצעיר בזנות. הם חטפו אותו, איימו על חייו והביאו אותו בכוח לביתם. בבית הם קשרו אותו בשרשרת ברזל למיטה בלילה, פיקחו על צעדיו בשעות היום וכך כלאו אותו במשך שלושה ימים. האירוע הראשון בעל אופי דומה התרחש בשנת 2009.

כתב האישום מייחס לנאשמים שני אישומים בעבירות של חטיפה לשם כליאה, חטיפה לשם איומים, כליאת שווא, איומים, גניבה ותקיפה בנסיבות מחמירות. לכל הנאשמים עבר פלילי עשיר, כולל הרשעות וריצוי מאסר בפועל, בעבירות אלימות, סמים, איומים, תקיפה ועבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully