וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על העבריין: מאסר במקום עבודות שירות

גלעד גרוסמן

7.7.2010 / 11:01

תסקיר שהוגש בעניינו של העבריין יצחק "חישי" חדיף שהורשע בגרימת תאונה, קבע כי נשקפת לו ולאחרים סכנה. ביהמ"ש אימץ את המלצות התסקיר והמיר את עבודות השירות שנגזרו עליו במאסר

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (שלישי) שהעבריין יצחק "חישי" חדיף, שנידון לשישה חודשי עבודות שירות לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בהפקרה ונהיגה בקלות דעת, ירצה את עונשו במאסר ולא בעבודות שירות.

חדיף, שהיה בכיר בכנופיית פרדס כץ בשנות ה-80 וה-90, ואשר היה אחד מהיעדים המודיעיניים המרכזיים של ימ"ר תל אביב, הורשע בכך שלאחר שגרם בדצמבר 2008 לתאונה כאשר היה שתוי. כמו כן חדיף הורשע שעזב את הזירה מבלי שהושיט עזרה לצעירה שנסעה עמו, כדי שאשתו לא תדע שבילה עם אישה אחרת.

הוא נשלח לתסקיר אצל הממונה על עבודות השירות, שקבע שהוא אינו כשיר לבצע עבודות שירות בעקבות ידיעות מודיעיניות שקיבל מהמשטרה, לפיהן נשקפת לו ולאחרים סכנה. העונש המקורי שנגזר על חדיף, שיוצג על ידי עו"ד ירום הלוי, ניתן לאחר שבית המשפט קיבל את טענתו שחיכה עד אשר הבטיח שלמקום הוזמן אמבולנס, ועזב כדי שאשתו לא תדע שבילה עם אישה אחרת.

במהלך התאונה ב-2008 נסע חדיף ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, סטה עם מכוניתו לעבר המסלול השמאלי, עלה על המדרכה ופגע בחזית קניון "אלרם". חדיף נמלט מזירת התאונה ברחוב והשאיר ברכב צעירה שנסעה עמו ונפצעה באורח בינוני. בחקירת המשטרה הראשונית סירבה הצעירה לספר מי הנהג שנטש אותה פצועה ונמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully