וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד שליט: אלפי המשתתפים הגיעו ללטרון

אריאל נוי כתב וואלה! בצעדת שליט

7.7.2010 / 11:24

ביומו ה-11 של המצעד לשחרור החייל החטוף גלעד שליט עושים הצועדים את דרכם מפאתי מודיעין ללטרון ומשם לחוות שער הגיא. דרך מספר 1 נסגרה חלקית לתנועה והנהגים מתבקשים לנסוע בצירים חלופיים

המצעד לשחרור החייל החטוף גלעד שליט נכנס היום (רביעי) ליומו ה-11. משפחת שליט, בליווי כ-4,000 צועדים, יצאו ב-7:30 ממחלף ענבה שבפאתי העיר מודיעין וצועדים על כביש מספר 1 לאנדרטת לטרון. עם הגעתם למקום הם יקיימו בו אירוע באנדרטה המרכזית והמצעד יתחדש בשעה 16:00 וייצא לכיוון חוות שער הגיא אליה הם צפויים להגיעה ב-18:00.

ממשטרת התנועה נמסר כי עם התחדשות הצעדה בשעה 16:00 מלטרון אל עבר שער הגיא. כביש מספר 1 ייחסם לתנועה ולנוסעים לירושלים מזרחה מומלץ לנסוע בכביש 443.

יומה העשירי של צעדת משפחת שליט יולי 2010. אורי לנץ
משפחת שליט והמשתתפים במצעד עשו את דרכם אתמול מתל אביב לבית דגן/אורי לנץ

אתמול השתתפו במצעד כ-4,000 בני אדם אשר עשו את דרכם מתל אביב לבית דגן ומשם לגבעת ברנר. נעם שליט, אביו של החייל החטוף, מסר לוואלה! חדשות אתמול כי "מדד האופטימיות שלי לא עלה למרות התמיכה העצומה והדברים המרגשים שנאמרים לנו בדרך לירושלים" שליט הוסיף: "אני עדיין לא אופטימי מספיק. אנחנו ממשיכים בכל הכוח ואני קורא לאנשים להצטרף אלינו".

בצהריים התקיים בבית דגן טקס שלווה לראשונה בתרגום שפת הסימנים, מכיוון שלצעדה הצטרפו כ-100 סטודנטים חירשים וכבדי שמיעה מהמכון לקידום החרש. המתורגמנית לשפת הסימנים, לי דן דקל, המוכרת לקהל הישראלי כמתרגמת בשידורי הטלוויזיה, הגיעה מכפר יונה על מנת להביע הזדהות עם משפחת שליט. "היה לי חשוב להגיע לכאן ללא קשר לקהילת החירשים", אמרה דן דקל. "הכאב של משפחת שליט משותף לכולנו ואי אפשר לחשוב ולדמיין מה עובר על הילד בשבי 4 שנים". יומו העשירי של המצעד הסתיים ברמלה שם נערך טקס בגן הנשיא בעיר בו השתתפו כ-8,000 בני אדם.

המשפחה יצאה מביתה במצפה הילה ביום ראשון שעבר. במהלך ימי הצעדה הצטרפו אליה אלפים רבים של תומכים ונערכו עצרות רבות בתחנות שונות במסלול הצעדה. הצעדה צפויה להסתיים השבוע כאשר המשפחה תגיע למאהל המחאה בירושלים.

מפת הצעדה. אסור להשתמש
מפת הצעדה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully