וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים

ניר צליק

6.7.2010 / 23:07

המסחר בוול סטריט ננעל הערב (שלישי) בעליות שערים. מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.6%, נאסד"ק עלה ב-0.1% ו-S&P 500 התחזק ב-0.5%.

יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בעליות. ביום שני לא התקיים מסחר על רקע חופשת יום העצמאות האמריקאי. דאו ג'ונס התחזק ב-0.6% ל-9,743 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.1% ל-2,094 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.5% ל-1,028 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.047% ל-2.93%. .

בזירת המקרו, מדד מנהלי הרכש של מגזר השירותים עמד על 53.8 נקודות בחודש יוני, כאשר האנליסטים חזו ירידה מתונה יותר לרמה של 55 נקודות בחודש יוני לעומת הקריאה הקודמת של 55.4 נקודות. קריאה מעל 50 נקודות מעידה על צמיחה במגזר, בעוד קריאה מתחת ל-50 מעידה על התכווצות.

"מרבית המשקיעים המקצוענים מעריכים כעת כי הירידות בשווקים יימשכו, לפי מידע נקודתי שעליו דיווח בנק גולדמן סאקס כך דיווח אתר החדשות "ביזנס אינסיידר". משקיעים מוסדיים צופים כעת כי הסיכויים לדפלציה עולים על הסיכויים להתגברות האינפלציה, היפוך בעמדתם שנרשם בשבוע החולף.

יוון צפויה לחוות מיתון קל מהצפוי השנה, וממשלתה מתכננת להנפיק אג"ח שוב בשנה הבאה - כך אמר היום שר האוצר של יוון, יורגוס פפאקונסטנטינו. פפאקונסטנטינו אמר כי המאמצים לקצץ את הגירעון משיעור של 13.6% מהתמ"ג ב-2009 ל-8.1% ב-2010, עדיין נמשכים. "אנו מאמינים שנצליח לעמוד ביעד של 8.1% מהתמ"ג ואף לרדת ממנו, עד סוף 2010", אמר פפאקונסטנטינו. יוון התחייבה לצמצם את הגירעון אל מתחת ל-3% מהתמ"ג עד 2014.

ענקית הנפט BP, המנסה בימים אלה לבלום את דליפת הנפט במפרץ מקסיקו, מנהלת מגעים עם משקיעים באבו דאבי וקטאר בנוגע לאפשרות של השקעה אפשרית בחברה, במטרה להגן על עצמה מפני השתלטות עוינת לאחר ששווי השוק שלה נחתך בחצי בעקבות האסון הסביבתי הגדול בתולדות ארה"ב - כך דיווח היום העיתון הבריטי "דיילי טלגרף".

זרוע ההשקעה הפרטית של בנק גולדמן סאקס וקרן ההשתלטות TPG קרובות לרכישת אונטקס, יצרנית החיתולים הגדולה באירופה, מחברת ההשקעה הפרטית הבריטית קנדובר (Candover) תמורת 1.2 מיליארד יורו (1.5 מיליארד דולר) לפחות, דיווח אתמול העיתון "סאנדיי טלגרף".

במניות הישראליות, בנק ההשקעות RBC הוריד את המלצתו למניית צורן מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק" ונקב למניה מחיר יעד של 11 דולר, כאשר מחיר המניה בסיום שבוע המחסר הקודם עמד על 9.16 דולר.

האם ציבור המשקיעים רואה ביעקב גלברד, יו"ר דירקטוריון תפרון, כאחראי למצבה הקשה של החברה? מניית החברה זינקה היום ב-21.4% בתל אביב על רקע ההודעה כי גלברד יעזוב את תפקידו בחברה אחרי שנתיים וחצי בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully