וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, דוקטור?

ד"ר איל נחמיאס

6.7.2010 / 11:01

איך לגרום לכלב שלכם לשלוח אי מיילים בצורה יעילה יותר? ד"ר איל נחמיאס, וטרינר הבית של פורינה, משכלל את דרכי התקשורת

יש לנו כלב יורקשייר טרייר ננסי כבן 9 חודשים. הוא נובח בלי הפסקה עולה על ספות מיטות שולחנות והכי גרוע איך שהדלת נפתחת הוא מצליח לברוח איך שהוא וצריך לרדוף אחריו שעה ואפילו יותר בכדי לתפוס אותו. אנו מוציאים אותו לטיול יותר מ- 3 פעמים ביום

נשמע כי הכלב בבית בדרגה של אליל קטן ולמעשה הוא אהוב ונערץ אך בלתי ניתן לשליטה. הסיבה היא חוסר תקשורת והיעדר היררכיה מוחלט ביניכם לכלב. אתם מנסים גם לרדוף אחריו מה שמגביר את התסכול. כמובן שהכלב מבין זאת ועושה כל שביכולתו להימנע משיבה אליכם כי אתם כועסים ונוזפים. עבודה עם מאלף ושימוש בפרסים וקליקר יכולים להפוך את הקערה על פיה ולהפוך אתכם ל"חלילן מהמלין". הכלב יעריץ אתכם וילך אחריכם ויחכה למוצא פיכם. עדיף להגיב כמה שיותר מהר למצב, על מנת לשפר את איכות חייכם ואיכות חייו.

יש לי כלבת פקינז כבת 9, היא כל הזמן מגרדת עצמה וגוררת את עצמה על הטוסיק ובכך מגרדת את המקום,לאחר בדיקה לא נמצא שהיא אלרגית למשהו וגם אין לה תולעים

גירוד איזור פי הטבעת וגרירה על האחוריים לא קשורה לתולעים וגם לא לאלרגיה. היא קשורה לשתי בלוטות ריח הקיימות לכלבים בפי הטבעת וקרויות שקים אנאליים. השקים האנאליים והפרשתם היא למעשה דרכם של כלבים בטבע לשלוח אי מיילים אחד לשני. כלב שמשאיר את הגללים שלו בשטח למעשה מעביר מסרים רבים דרך חוש הריח. לעיתים תכופות השקים ופתחם נסתמים וההפרשה מצטברת .יש דרך לשחרר את ההפרשה מודגם בסרטון המצורף.

לעיתים נוצרת שם דלקת או דליפה ואז הדבר מצריך טיפול כירורגי להסרת הבלוטות.

החתול שלי שבדרך כלל מאוד בריא. התחיל לשלשל בכל הבית והיה לו חום. לקחנו אותו לוטרינר, נתנו לו אינפוזיה ועשו לו בדיקות דם, וושט, כיבים בפה. הכל נראה תקין. יחד עם זאת הוא לא מוכן לאכול שום דבר. יש לציין כי החתול אהב עד עכשיו לאכול המון .

יתכן ולא היגעתם לאבחנה מדויקת. חתול לא יורד במשקל בלי סיבה טובה. ברור כי הוא חולה ולא מקבל עדיין טיפול ממוקד לבעיה האמיתית שלו. רצוי לשקול לפנות לקבל עוד חוות דעת ולהרחיב את הבדיקות. למשל צילומי בטן , אולטרא סאונד, בדיקות דם לתפקודי לבלב. מהתיאור יש לי תחושה שמדובר בבעיה במערכת העיכול ובמיוחד לבלב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זיווגתי לא מזמן את כלבת הפקינז שלי ורציתי לשאול איך אני ידע שהיא בהריון ?

בדיקת הריון ניתן לבצע על ידי אולטרא סאונד בשלב של 4 שבועות מתחילת ההריון. הספירה מבוצעת לרוב מהרבעה אחרונה. באולטרא סאונד הוטרינר יוכל לומר כמה גורים, אם יש בכלל הריון או אם יש בעיות אחרות למשל דלקת רחם.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully