וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חשפה בדרום מעבדה לזיוף אלכוהול

איילה חננאל

5.7.2010 / 18:10

יחידת להב 433 התחקתה אחר שלושה תושבי הדרום שהפעילו לפי החשד מעבדה לזיוף אלכוהול. שיטת הפעולה: החשודים נהגו למלא בקבוקים של מותגי שתייה חריפה באלכוהול מזויף

שלושה תושבי הדרום נעצרו אתמול (ראשון) על ידי יחידת להב 433 של המשטרה, בחשד שהפעילו מעבדה לזיוף אלכוהול במושב גבעתי בדרום הארץ ובמכירת האלכוהול לפיצוציות באזורי המרכז והדרום. על פי החשד, החשודים נהגו למלא בקבוקים של מותגי אלכוהול מוכרים באלכוהול המזויף שעלותו זולה.

עוד נמסר כי במסגרת הפעילות היזומה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ), מעבדת זיוף האלכוהול שנחשפה פעלה בתנאים סניטריים קשים.

לאחר חקירה סמויה ממושכת שהתנהלה במשך השבועות האחרונים, אתמול אחר הצהריים נעצר אחד החשודים, כאשר נכנס אל המקום. בחיפוש שערכו השוטרים, נמצאו מאות בקבוקי שתייה אלכוהוליים מזויפים וחומרי גלם ששימשו על פי החשד לזיוף המותגים, ביניהם פקקים ומדבקות של מותגי אלכוהול. לאחר מעצר החשוד הראשון, נעצרו עוד שני חשודים נוספים.

ביאל"כ מציינים כי מדובר באחת המעבדות הגדולות ביותר לזיוף אלכוהול והפצתו שנתגלו אי פעם בארץ וכי "תנאי התברואה בה יוצר האלכוהול הינם מתחת לכל ביקורת". עוד נמסר כי נמצאו במבנה חולדות רבות. החשודים מובאים היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully