וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגים נכנסו לשכם - המונית נשארה מאחור

יהושע בריינר

5.7.2010 / 15:47

שני נהגי מוניות ישראלים נכנסו לשכם על מנת לתקן את כלי הרכב שלהם. הם הוצאו מהעיר על ידי השוטרים הפלסטינים, אך אחת המוניות נשארה בעיר

המונה ממשיך לדפוק? רכבו של נהג מונית ישראלי נותר בשכם, לאחר שזה נכנס לעיר על מנת לתקן את רכבו. היום (שני) בשעות הצהריים נכנסו שני נהגי מוניות מתל אביב לשכם על מנת לתקן את רכבם. לאחר שבמוסך הפלסטיני סיימו לתקן את אחת המוניות, התברר כי המונית השנייה סובלת מתקלה חמורה יותר, מה שהצריך את הפלסטינים לפרק את הרכב ואת המנוע.

שני הנהגים יצאו מאיזור המוסך, אלא שלרוע מזלם במקום עברו שוטרים פלסטינים שהבחינו בשני הישראלים ועצרו אותם. בתיאום עם אנשי המנהל האזרחי הם הוצאו במונית המתוקנת דרך מחסום חווארה בחזרה לשטח הישראלי, כאשר המונית השנייה נותרה, מפורקת, במוסך הפלסטיני. השניים הועברו לחקירת המשטרה בחשד להפרת צו אלוף פיקוד מרכז. בעקבות המקרה פנו נציגי המנהל האזרחי למקביליהם בשכם, שהבטיחו להם כי בשעות הקרובות יורכב הרכב מחדש ויועבר בחזרה לנהג המונית.

בישראל אומרים כי באחרונה ישנה עלייה של ישראלים הנכנסים לשטחי A, האסורים לשהיית ישראלים. "בשל השיפור הביטחוני שחל בשנתיים האחרונות, יש לישראלים רבים תחושה שאפשר להיכנס בצורה חופשית לשטחים הפלסטינים", אומר גורם ביטחוני. "לאחרונה הוסרו גם מספר מחסומים מה שהגביר את תחושת הביטחון, זאת לצד העבודה כי זול יותר לטפל במוסכים פלסטינים. עם זאת, עדיין חל איסור חמור על כניסה לשטחי A עבור ישראלים, אלא באישורם של גורמי הצבא באיזור". רק בשבוע שעבר נכנסו 50 מדריכי טיולים, לראשונה מאז האינתיפאדה, ליריחו ללא ליווי צבאי, זאת במסגרת התיאום הביטחוני ההולך וגובר בין צה"ל לבין מנגנוני הביטחון הפלסטינים.

  • עוד באותו נושא:
  • שכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully