וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש הכפול

נאווה סילוורה

5.7.2010 / 15:16

בסוף השבוע האחרון המליטה פרה במצרים עגל בעל שני ראשים. יש סיכוי כי העולל ישרוד בכל זאת ויגיע לבגרות

פרתו של איכר מכפר הסמוך לעיר אלכסנדריה, מצרים, המליטה בסוף השבוע האחרון עגל בעל שני ראשים. האיכר, סובחי אל-גנזורי, סיפר שההמלטה נמשכה כשעתיים והייתה כרוכה בהרבה משיכות, סביר שבגלל צורתו הבלתי רגילה של הראש. כתוצאה מן ההמלטה המסובכת, רגליו של העגל חלשות מהרגיל והוא עדיין לא מצליח לעמוד עליהן. בנוסף, גם כובד שני ראשיו מקשה עליו. עם זאת, וטרינר מקומי הסביר לאל-גנזורי שמצבו של העגל יציב והוא צפוי לשרוד.

ד"ר דורון נרי וטרינר במרכז הווטרינרי של רמת-השרון ורופא ראשי של עמותת "תנו לחיות לחיות" אומר, שמדובר במשהו המתרחש לעיתים רחוקות, ודומה לתאומים סיאמיים בבני-אדם. "סיכוייו של העגל לשרוד טובים אם איבריו הפנימיים כמו הריאות או המעיים לא נפגעו ומתפקדים. אבל המלטה של שעתיים היא ארוכה וייתכן שמניפולציות שנעשו גרמו להיתקעות של הראש ולפגיעה בו. מעבר לכך, אם אחד הראשים אינו מקבל אספקת דם זה בעייתי. העגל עצמו עשוי לחשוב שהוא משהו זר ולבעוט בו. אם הוא חלש במיוחד ייתכן גם שאמו תנטוש אותו. יש סיכוי שהוא לא יגיע לבגרות".

בינתיים העגל הרך שזכה לכינוי "נס משמיים", ניזון מחלב אמו שהוא יונק באמצעות בקבוק. בכוונתו של אל-גנזורי לטפל בו במסירות כהוכחה לכך ש"אלוהים מסוגל לכל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • עגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully