וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פיתה צעירה באינטרנט ואנס אותה בחורשה

קובי מנדל

5.7.2010 / 13:23

איתי אשטמקר תושב קריית שמונה נעצר בחשד שפיתה צעירה מכרמיאל לבוא איתו לשתות וודקה בחורשה סמוכה. לטענתה, שם הוא אנס והיכה אותה

צעירה בת 21 מכרמיאל נפלה אמש (שני) קורבן לאונס, שלפי החשד בוצע על ידי איתי אשטמקר, תושב קריית שמונה בן 31, נשוי ואב לילדים. ההיכרות בין השניים החלה ביום רביעי בשבוע שעבר דרך רשת האינטרנט, כשאשטמקר הציג את עצמו כ"עידן", רווק בן 25. למחרת נפגשו השניים ליד ביתה של הצעירה, ומאז הם היו בקשר טלפוני וקבעו להיפגש אתמול פעם נוספת. מעדותה של הצעירה עולה, כי אתמול בשעות הערב הגיע החשוד למקום מגוריה במונית כשבאמתחתו בבקבוק וודקה. הוא הציע לה לנסוע לפארק חורשת סמדר הסמוך ולשתות שם לשוכרה.

היא נענתה להצעתו והשניים נסעו למקום. לטענת הצעירה, לאחר כשעה החל אשטמקר ללטפה, אך היא דחתה את המגע. בתגובה לסירובה, הוא אחז בשיער ראשה וחבט את פרצופה בשולחן הפיקניק עליו ישבו. לפי התלונה, אחר כך הניף החשוד סלע ואיים לרצוח אותה אם תסרב לקיים עמו יחסי מין. בהמשך, כך נטען, הפשיטה אשטמקר בכוח, אנס אותה מספר פעמים וכן ביצע בה מעשה סדום.

למזלה של הצעירה, בעת שאשטמקר אונס אותה כביכול, הבחינו השניים באורות של כלי רכב. מתנדבי המשמר האזרחי שהגיעו לזירה. המתנדבים זיהו את השניים והורו להם לנוע לעברם. בתגובה לכך, גרר החשוד את הצעירה אל מאחורי שיחים שנמצאים במקום. הצעירה ניצלה את שעת הכושר, נמלטה מידיו, ופתחה בריצה לעבר השוטרים כשהיא עירומה. בפני השוטרים גוללה את פרטי האירוע הקשה שחוותה.

מתנדבי המשמר האזרחי הזעיקו שוטרים נוספים ואלו לכדו ללא קושי את אשטמקר, מכיוון שנותר עירום והתבייש להימלט במצבו. מפקד תחנת כרמיאל, סנ"צ רמי ניימרק, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר באדם המוכר למשטרה מתחום עבירות המין והרכוש. לדבריו, הוא אינו משתף פעולה עם חוקריו, ומסרב למסור להם כל פרט שהוא. בית המשפט השלום בעכו האריך את מעצרו של אשטמקר בשבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully