וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הנהג עקף במעבר החצייה והרג בן 12

רמי שני

5.7.2010 / 13:33

נהג המונית מיכאל לוי מואשם כי דרס למוות את הילד אריק עופר בתאונת דרכים שאירעה לפני כארבעה חודשים באופקים. "הנאשם גרם לתאונה והביא למותו של המנוח עקב נהיגתו הפזיזה"

כתב אישום הוגש בצהריים (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד נהג המונית מיכאל לוי בגין הריגה של הילד בן ה-12 אריק עופר בתאונת דרכים שאירעה לפני ארבעה חודשים באופקים. בנוסף להריגה מואשם לוי בחבלה חמורה, באי האטה לפי מעבר חצייה ובעקיפה לפני מעבר חצייה.

לפי כתב האישום, לוי חלף על פני רכב אשר נעצר לפני מעבר חצייה והמשיך לנהוג לכיוון המעבר. זאת אף כי ידע שהרכב שנעצר מונע ממנו לראות את מעבר החצייה במלואו וכי ייתכן שנעצר על מנת לאפשר לאנשים לחצות. למרות זאת, נטען בכתב האישום, הוא לא הפחית את מהירות נסיעתו במידה שהיתה מאפשרת לו לעצור לפני המעבר. לוי מואשם, כי מיד לאחר הכניסה למעבר החצייה, חזית המונית שלו פגעה באופניהם של הילדים אריק עופר ורומן וורופייב. מעוצמת הפגיעה הם נזרקו מהאופניים ונפלו על הכביש. עוד נכתב כי כתוצאה מהתאונה עופר נחבל חבלות קשות בכל חלקי גופו, אושפז בבית החולים ומת כעבור שלושה ימים. וורופייב סבל מחבלה חמורה ונזקק לניתוח בבית החולים.

"הנאשם גרם לתאונה והביא למותו של עופר ולחבלה חמורה של וורופייב, עקב נהיגתו הפזיזה", נטען בכתב האישום. "הנאשם נטל סיכון בלתי סביר לגרימת התוצאה בכך שנהג ברכבו ביודעו כי הוא מתקרב אל הצומת ואל מעבר החצייה המסומן ומואר היטב וכי רכב המיצובישי שנעצר בנתיב השמאלי לפני מעבר החצייה חוסם את שדה ראייתו לעבר החלק השמאלי של המעבר ומונע ממנו מלראות את האנשים שיכול ויחצו שם. אך למרות זאת לא הפחית את מהירות נסיעתו, חלף על פני רכב המיצובישי מצדו הימני ונכנס לתוך מעבר החצייה מבלי לנקוט בכל פעולה שהיא כדי למנוע את הסכנה הצפויה עקב כך למנוח ולנפגע. הנאשם עשה זאת, כשהוא יודע כי כתוצאה מכל אלו הוא עלול לגרום לתאונה שבה יקופחו חיי המנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully