וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם באונס ילדה וזוכה בשל כשלים בחקירה

קובי מנדל

5.7.2010 / 12:39

בית המשפט זיכה את תושב אזור חדרה, שהואשם באונס בת משפחתו במשך שלוש שנים מאז היתה בת 7.5. "כל הראיות החיצוניות שיכלו לתמוך בטענות המתלוננת נזרקו והושמדו בטרם שמיעת הראיות"

בית המשפט המחוזי בחיפה זיכה הבוקר (שני) מחמת הספק את תושב אזור חדרה שהואשם באונס בת משפחתו ובביצוע מעשים מגונים נגדה, במשך שלוש שנים מאז היתה בת 7.5.

על הזיכוי הוחלט בשל מחדלי חקירה, כשמנגד הנאשם כפר בעובדות וטען לחפותו. כמו כן, קבעה השופטת בהכרעת הדין כי לא רק שלא היתה כל ראיה חיצונית התומכת בטענות המתלוננת, אלא שטענותיה נסתרו בעדותה באופן מהותי. בהתייחס לנאשם, ציינה השופטת כי הוא הכחיש באופן חד משמעי את המיוחס לו לכל אורך המשפט.

השופטת כתבה בהכרעת הדין כי "לא הובאו כל ראיות לתמיכה בטענותיה, על אף שניתן היה בחקירה נכונה להשיג כאלו אם טענות המתלוננת נכונות. כל הראיות החיצוניות שיכלו לתמוך בטענות המתלוננת נזרקו והושמדו טרם שמיעת הראיות. מחשבה פורמט לאחר שניתן צו בית משפט למסור את תוכנו, וזאת בטענה שפגע בו וירוס".

במהלך עדותה, טענה המתלוננת, בין היתר, כי הנאשם היה פולט את זרעו בחיקה מדי לילה כאשר ישנה על מזרון חשוף, ללא סדין. השופטת ציינה כי אם היה המזרון חשוף לפליטת זרע מדי לילה, ניתן היה לבצע בו בדיקת DNA, בדיקה שלא בוצעה. אמנם נלקחה דגימת DNA מהנאשם, אך היא לא השוותה עם ממצא כלשהו. השופטת הבהירה כי התשתית הראייתית מעוררת ספק כי הנאשם ביצע את המעשים המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully