וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צווי סגירה לרשת המסעדות של משפחת אבוטבול

איילה חננאל

5.7.2010 / 11:22

המשטרה הוציאה צווי סגירה לרשת מסעדות "בת האיכר" בנתניה, לאחר שבמהלך סוף השבוע הן הוצתו ואף הושלך רימון הלם לעבר אחת מהן. בני משפחת אבוטבול הודיעו כי יערערו על ההחלטה

המשטרה הוציאה הבוקר (שני) צווי סגירה לרשת מסעדות "בת האיכר "בנתניה הנמצאת בבעלותה של משפחת אבוטבול. צווי הסגירה, החתומים על ידי מפקד תחנת משטרת נתניה ניצב-משנה עמיחי אשד, הוצאו עקב ההצתות והשלכת רימון ההלם לעברן במהלך סוף השבוע. זאת בהתאם לסעיף חוק רישוי העסקים המתיר למשטרה להוציא צו סגירה לבית עסק למשך חודש ימים אם התגלתה בו סכנה מיידית לשלום הציבור. בני המשפחה הודיעו כי יערערו נגד הוצאת הצווים.

אין זאת הפעם הראשונה שהמשטרה מוציאה צווי סגירה לרשת מסעדות "בת האיכר". בחודש מאי אשתקד הושלכו רימונים לעבר המסעדה, ובתגובה הוציאה המשטרה צווי סגירה לרשת המסעדות.

עם זאת, הצווים בוטלו לאחר הסכם שנחתם על-ידי פרקליטי הרשת, עורכי הדין ד"ר ניסן שריפי ומירון רוזנטל, במסגרתו סוכם כי זו תציב בכל אחד מבתי העסק שלה מאבטח חמוש, ותיאסר כניסתם של בני משפחת אבוטבול לסניפים, למעט זו של אסתר ושירלי אבוטבול. עוד סוכם, כי הרשת תפעל להתקין בארבעת בתי העסק שלה חלונות ממוגני ירי.

במהלך סוף השבוע הוצתו שלוש מסעדות של רשת "בת האיכר" בנתניה. המרכזית שבהן ברחוב פנקס באזור התעשייה, השנייה ברחוב שער העמק במרכז העיר והשלישית ברחוב שער הגיא. בכל הדליקות לא היו נפגעים. המסעדה שבאזור התעשייה בה התבצע ניסיון חיסול של צ'רלי אבוטבול לפני כשנתיים נשרפה כליל. צוותי כיבוי אש הצליחו להשתלט על הדליקות בשאר המקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully