וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת החוץ והביטחון עושה צחוק מהעבודה

5.7.2010 / 11:01

עם הגעתו של שר הביטחון הבוקר לדיון בוועדה, התלוצצו חברי הכנסת על איומיו של בן אליעזר לפיהם "ישפד" את עוזרו של השר. ח"כ מטלון: "הכל מסתובב סביב אוכל כמו שיפודים"

חבר'ה ליצים: חברי ועדת חוץ וביטחון התלוצצו הבוקר (שני) על התקרית שאירעה אתמול בין שר התמ"ת בנימין בן אליעזר (עבודה) לברק סרי, דוברו של שר הביטחון אהוד ברק.

כאשר שר הביטחון ברק נכנס לחדר הוועדה כדי לתת סקירה מדינית-ביטחונית, אמר ח"כ משה (מוץ) מטלון (ישראל ביתנו) בבדיחות: "הכל מסתובב סביב אוכל כמו שיפודים", בדומה לדברים שבן אליעזר אמר אתמול לסרי. בתגובה, השיב לו ח"כ רוני בראון (קדימה): "עשה לי טובה. אל תרים את קולך, אני לא עובד אצלך", כפי שסרי השיב לבן אליעזר. יו"ר הוועדה, ח"כ צחי הנגבי (קדימה), סיים את ההתלוצצות כשאמר: "רבותיי, זה לא מושב ליצים".

אתמול התגלע ויכוח קולני בין בן אליעזר ליועץ התקשורת של ברק על רקע פגישתו החשאית של בן אליעזר עם שר החוץ הטורקי אחמט דאווט אולו, שדבר קיומה הודלף לתקשורת. שר התמ"ת האשים את דוברו של ברק בכך שבתדרוך לכתבים אמר שברק הסתייג מהפגישה עם דאווט אולו, אף ששר הביטחון ידע על הפגישה ואף איחל לו פגישה מוצלחת.

בן אליעזר פנה בזעם לדובר ואמר לו, בין היתר, כי הוא "מכשיל את שר הביטחון בהודעות ובתדרוכים והם רק פוגעים באהוד. אני אראה לך מה זה, אתה לא מכיר אותי! אני אשפד אותך!". סרי השיב לשר: "אני לא מתרגש ממך. תוריד את הקול שלך. אני לא עובד אצלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully