וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר למשפחות האסירים: נקשיח את עמדותינו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.7.2010 / 12:13

בעצרת שערכו בני משפחות האסירים הפלסטינים המוחזקים בישראל, אמר בכיר חמאס כי ארגונו לא יוותר על עמדותיו במו"מ לשחרור שליט. "הפעם ננקוט בעמדות קשוחות יותר מהרגיל"

בכיר חמאס ברצועת עזה, ד"ר מחמוד א-זהאר, הבטיח היום (ראשון) לעשרות בני המשפחה של האסירים הפלסטינים המוחזקים בבתי הכלא בישראל, כי חמאס לא יוותר על דרישותיו במשא ומתן לגיבוש עסקת שליט. א-זהאר אמר את הדברים במהלך עצרת תמיכה שקיימו מאות בני משפחות האסירים מול ביתו של א-זהאר בעיר עזה. בעצרת קראו המשתתפים לחמאס לא לסגת מהדרישות במשא ומתן עם ישראל לגיבוש עסקה.

"חמאס יפעל לשחרור האסירים הפלסטינים מבתי הכלא בישראל בכל האמצעים העומדים לרשותו", הוסיף א-זהאר בדבריו מול משתתפי העצרת. "הבטחנו לאסירים שלא לוותר עליהם, יהיה אשר יהיה". א-זהאר הבטיח עוד, כי "במשא ומתן לגיבוש עסקת שליט, ינקוט הפעם חמאס בעמדות קשוחות יותר מהרגיל". בנוסף הבהיר כי "השקרים הישראלים" לא יפגעו ברצון האיתן של חמאס.

מאות בני אדם, ביניהם בני משפחות של אסירים פלסטינים ונציגים של הפלגים הפלסטינים האחראים לחטיפתו של גלעד שליט, השתתפו הבוקר בעצרת מול ביתו של א-זהאר. במהלך העצרת הועברה לא-זהאר איגרת בה דרשו משפחות האסירים מחמאס "לדבוק בעמדותיו במגעים מול ישראל ולפעול לשחרור האסירים שחמאס דורש לשחרר".

בהודעה שפרסמה הוועדה הלאומית העליונה למען האסירים הפלסטינים נאמר כי ההחלטה לקיים עצרת מול ביתו של מחמוד א-זהאר "התקבלה בתגובה לצעדה של משפחת שליט, שבמהלכה נערכה הפגנה בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה ללחוץ עליו לפעול לשחרור החייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully