וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר נלחם בדובר של אהוד ברק

4.7.2010 / 11:45

ריב קולני התפתח בישיבת שרי העבודה בין שר התמ"ת לדוברו של שר הביטחון לאחר שזה אמר כי ברק הסתייג מפגישתו החשאית עם שר החוץ הטורקי. בן אליעזר: "אני אראה לך מה זה"

האם הקרע הבא במפלגת העבודה יפרוץ בין ראש המפלגה אהוד ברק לשר התמ"ת בנימין בן אליעזר? עימות התרחש הבוקר (ראשון) בישיבת פורום "שרינו" של שרי מפלגת העבודה בין שר התמ"ת בנימין בן אליעזר לבין יועץ התקשורת של שר הביטחון ברק סרי. העימות פרץ על רקע פגישתו החשאית של בן אליעזר עם שר חוץ הטורקי אחמט דאווט אולו. שר התמ"ת האשים את דוברו של ברק בכך שבתדרוך לכתבים אמר שברק הסתייג מהפגישה עם דאווט אולו, למרות שברק ידע אודות הפגישה ואף איחל לו פגישה מוצלחת.

בן אליעזר פנה בזעם לדובר וצעק עליו: "שמעתי שתדרכת כתבים ששר הביטחון הסתייג מהפגישה שלי עם שר החוץ הטורקי דאווט אולו". סרי השיב כי שר הביטחון אכן הסתייג באוזני ראש הממשלה מהפגישה, משום שחשש שהטורקים ינצלו את הפגישה לטובתם, מה שלדבריו "אינו מגיע להם". בתגובה לדברים אלו צעק בן אליעזר לעברו "אתה מכשיל את שר הביטחון בהודעות ובתדרוכים והם רק פוגעים באהוד. אני אראה לך מה זה, אתה לא מכיר אותי! ".

סרי השיב לשר: "אני לא מתרגש ממך. תוריד את הקול שלך. אני לא עובד אצלך". בן אליעזר סיפר לחלק מהשרים כי הוא בעצמו התקשר לברק לפני הפגישה כדי לעדכנו וברק איחל לו בהצלחה רבה ואף מסר דרישת שלום לשר החוץ הטורקי. פואד הוסיף כי "אני לא מבין מה הוא היה צריך להוציא את זה לתקשורת, ובנוסף, להתקשר לאיווט ולהגיד לו שהוא מתנגד לפגישה".

בן אליעזר טוען כי ההדלפה על הפגישה החשאית פגעה מאוד בביטחון ישראל וביכולת לנסות ולתקן את היחסים עם הטורקים. הראייה לכך, לדבריו, הן ההצהרות הקשות, שחלקן לטענתו מאוד לא מדויקות, שיצאו על תוכן הפגישה מהכיוון הטורקי. בן אליעזר לא האשים את אהוד ברק בהדלפה, למרות שבימים האחרונים אנשים ששוחחו איתו הבינו כי אינו פוסל את האפשרות ששר הביטחון הוא המדליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully