וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן: הזרקת הרואין בחסות עיריית ת"א?

4.7.2010 / 10:34

במהלך אירועי "לילה לבן" בתל אביב הוקרנו על חזית בניין ברחוב ביאליק תמונות של צריכת סמים קשים. הרשות הלאומית למלחמה בסמים: "אם זה מה שבחרו המארגנים להקרין, זו קהות חושים". העירייה: היועץ המשפטי יבדוק

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יונתן שם טוב; עריכה: עידן גוראל)

לילה לבן בין מזרקים: לוואלה! חדשות נודע כי במהלך אחד ממוקדי אירועי הלילה הלבן שנערכו בלילה שבין חמישי לשישי האחרון ברחבי תל אביב, הוקרנו על גבי מסך ענק תמונות של צריכת סמים קשים.

כחלק מהאירועים שנערכו בליל חמישי, הקימה עיריית תל אביב מתחם מוזיקלי ברחוב ביאליק, שם מוקמו מספר במות להופעת אמנים. בין האטרקציות שהיו במקום, הוקרנו על אחד מבנייני הרחוב סרטונים קצרים, שליוו את המוזיקה שנוגנה על הבמות.

במהלך הלילה, כשאחד מהתקליטנים במקום עלה להופיע, החלו מוקרנים סרטונים הנראים כאילו שייכים לסרטי הסברה על סמים משנות ה-60, בהם הוצגו תקריבים של צריכת סמים קשים וקלים, כמו חימום כף ועליה הרואין, והזרקתו לזרוע.

יש לציין כי האירוע, שהופק תחת חסותה של עיריית תל אביב, היה פתוח לקהל וכי הכניסה למתחם היתה חופשית. בנוסף, מספר ניידות משטרה עמדו בכניסה למתחם לאבטחת החוגגים.

שמאי גולן, דובר הרשות הלאומית למלחמה בסמים אמר על הקרנת הסרטונים כי "אם זה מה שבחרו המארגנים להקרין, זו קהות חושים. זה עצוב וחבל. הדבר רק מראה את עומק הבעיה ועם זה אנחנו מתמודדים ולא רק בלילה הלבן. זה חלק באווירה הכללית שמתייחסת בקלות ראש לסוגיית הסמים. אני מקווה מאד שמי שבחר להקרין את הסרט הזה לא ידע מה הוא הולך להראות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית תל אביב-יפו, ככלל, אינה מתערבת בתכנים אמנותיים ויצירות שלמות של אמנים, אלא אם כן מגיעה תלונה או הערה בנושא כפי שקרה במקרה הנוכחי שבו המיצג או הסרטון יעבור לבדיקתו של היועץ המשפטי לעירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully