וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט לרה"מ: די לתירוצים, אל תפחד להכריע

אריאל נוי, כתב וואלה! בצעדת שליט

3.7.2010 / 23:10

אלפי בני אדם השתתפו בעצרת ברעננה למען החייל החטוף. האב נעם ניצל את ההזדמנות כדי לפנות פעם נוספת לנתניהו: "לא נוותר. אנו מבקשים ממך להקשיב להמונים שבאים לצעוד איתנו. אל תפחד מהכרעות. הם (חמאס) אלה שמפחדים"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: עידן גוראל)

כ-4,200 בני אדם השתתפו הערב (שבת) בעצרת ברעננה למען החייל החטוף גלעד שליט. נעם, אביו של גלעד, נשא דברים באירוע וקרא פעם נוספת לראש הממשלה להשיב את בנו הביתה. "בנימין נתניהו, אני פונה אליך מעל במה זו", אמר האב. "די לתירוצים! אנחנו לא נוותר. אנו מבקשים ממך להקשיב להמונים שבאים לצעוד איתנו. קבל את ההכרעה לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו מאמינים בצבא ובכוחות הביטחון, אל תפחד מהכרעות. הם (חמאס) אלה שמפחדים". שליט גם חיקה את ראש הממשלה שבנאום לפני למעלה מעשר שנים אמר באירוע פוליטי: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם". "הם אלה שמ-פ-ח-ד-י-ם", הצהיר האב בכוונו לחמאס.

לפני נאומו של נעם שליט נשא דברים ראש עיריית רעננה נחום חופרי, שאמר כי "יש לשחרר את גלעד בכל מחיר". בעצרת גם נטלו חלק מספר אמנים, בהם הזמרת רוחמה רז.

בתוך כך, הודיעו מוקדם יותר הורי האסירים הפלסטינים המוחזקים בבתי הכלא בישראל כי יקיימו מחר ב-11 בבוקר עצרת מחאה מול ביתו של בכיר חמאס ברצועת עזה, ד"ר מחמוד א-זהאר, שמשמש גם כחבר בצוות המשא ומתן לגיבוש עסקה, בקריאה "לדבוק בעמדותיו במגעים מול ישראל ולפעול לשחרור האסירים שחמאס דורשת לשחרר". לפי הוועדה הלאומית העליונה למען האסירים הפלסטינים, ההחלטה לקיים עצרת מול ביתו של א-זהאר, "התקבלה בתגובה לצעדה של משפחת שליט, שבמהלכה נערכה הפגנה בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה ללחוץ עליו לפעול לשחרור החייל".

בנוסף, מקורות מצריים אמרו היום לעיתון הפלסטיני "אל-איאם", כי חודש המשא ומתן בין ישראל וחמאס, בתיווך מצרים, לגיבוש עסקת שליט. על פי המקורות, ההחלטה לחדש את המגעים התקבלה בעקבות ביקורו של ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון עמוס גלעד, בקהיר. בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבו לפרסומים הללו, ומסרו כי "ערוץ המשא ומתן היחיד שהוסמך על ידי הצדדים וממשיך לפעול הוא המתווך הגרמני". עוד נאמר בהודעה, כי "אין בכוונת לשכת ראש הממשלה להתייחס לפרסומים בלתי מוסמכים בכלי תקשורת שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully