וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח בת ה-76 בדירתה שברחובות

איילה חננאל

4.7.2010 / 1:46

המשטרה עצרה חשוד ברצח ובשוד של רחל שניידר בת ה-76, שגופתה נמצאה אתמול בדירתה בעיר. מעצרו הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

הותר לפרסום, כי תושב המרכז בן 59, נעצר אמש (שבת) בחשד שרצח את רחל שניידר בת ה-76, שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. בית משפט השלום בראשל"צ האריך הלילה את מעצרו בחמישה ימים. לטענת פרקליטו של החשוד, עו"ד אסף ברקמן מהסנגוריה הסציבורית הוא מכחיש את הטענות נגדו ואף מסר אליבי. בנוסף, ביקש עורך הדין כי פתולוג טעם הסניגוריה יהיה נוכח בזמן נתיחת הגופה מחר במכון לרפואה משפטית.

בהחלטת הארכת המעצר ציין השופט חגי טרסי כי "עיינתי בחומר החקירה שנאסף עד כה, אציין כי החקירה נמצאת בראשיתה, אך מצאתי כי הממצאים בתיק החקירה קושירם את החשוד למיוחס לו. קיים חשש ממשי כי שחרורו של החשוד יביא לשיבוש מהלכי חקירה ולנוכח המעשה הברוטלי והאלים בו הוא נחשד, ישנו חשש ממשי כי שיחרורו יהווה סכנה לציבור". השופט אישר את בקשת הסינגוריה לנוכחת נציג מטעמה בנתיחת הגופה.

צוות מד"א שהגיע ביום שישי לדירה קבע את מותה של שניידר והעריך כי היא נחנקה למוות. מבדיקה ראשונית של המשטרה עלה, כי מדירתה נעלם סכום כסף. בנוסף, במקום נמצאו סימני מאבק ואי סדר שהעידו על שוד. לפי החשד, אפוא, הרצח בוצע במהלך השוד.

שניידר נמצאה על ידי בנה אשר מתגורר עמה. הבן חזר מעבודתו כמאבטח ומצא את כלבה של אמו בכניסה לבניין. הוא עלה לדירה עם הכלב ומצא את האם במיטתה ללא רוח חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully