וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצועדים בדרכם לבית רה"מ בקיסריה

אריאל נוי, כתב וואלה! בצעדת שליט

2.7.2010 / 18:23

אלפי הצועדים הגיעו לקיבוץ שפיים, שם יעשו את הלילה. הם יסעו באוטובוסים לקיסריה, שם יערכו קבלת שבת מול בית ראש הממשלה. גם בר רפאלי, נינט טייב וציון ברוך צעדו

כ-6,500 בני אדם לקחו היום (שישי) חלק בצעדה למען גלעד שליט מנתניה לכיוון שפיים, לאורך כביש החוף. אל הצועדים הצטרפו בשלב מסויים גם הדוגמנית בר רפאלי, הזמרת נינט טייב והבדרן ציון ברוך.

ניצב משנה ישראל ג'יבלי מפקד משטרת התנועה הארצית, אמר לוואלה! חדשות כי בדומה לימים הקודמים, גם היום נערכה הצעדה בסדר מופתי. הצועדים הגיעו לשפיים, שם יעשו את הלילה, אך קודם לכן יסעו באוטובוסים לקיסריה, שם יערכו ב-19:30 קבלת שבת מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש הממשלה לא צפוי לשהות בביתו במהלך האירוע.

יומה החמישי של צעדת משפחת שליט. אורי לנץ
נערכים לקבלת השבת, נועם שליט/אורי לנץ

יו"ר מטה המאבק למען שחרור גלעד שליט ושכן המשפחה במצפה הילה, שמשון ליבמן, מסר היום לוואלה! חדשות, כי "היום בצעדה אנו עוסקים בשאלה המהותית לא כמה מחבלים ישוחררו, אלא האם נגזר דין מוות על גלעד שליט. מדבריו של ראש הממשלה נתניהו עולה כי הפקרה היא ערך מוביל בחברה הישראלית, בניגוד למה שהיה עד ימינו, שלא משאירים חייל מאחור. ביבי כנראה לא מעכל את מה שהציבור אומר לו, לכן היום יש להערכתי היום יש להערכתי כ-20 אלף צועדים, שמוחים ורוצים להחזיר את הערכים העלונים של החברה הישראלית. אני מאמין שהוא יכול עוד להגיע להחלטות הנכונות".

בנאום שנשא בלשכתו בירושלים, אמר אמש ראש הממשלה כי "עם ישראל מאוחד ברצונו לראות את גלעד שליט חוזר בריא ושלם למשפחתו, לביתו, לארצו". עם זאת, נתניהו תיאר בפרוטרוט את ההשלכות ומחיר הדמים של עסקאות קודמות והדגיש כי לנגד עיניו צריך לעמוד ביטחונם של כלל אזרחי ישראל. "ישראל מוכנה לשלם מחיר כבד תמורת שליט, אבל היא איננה יכולה לומר 'בכל מחיר'", אמר.

מפת הצעדה. אסור להשתמש
מפת הצעדה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully