וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת היועמ"ש: פניית רמון לא תועבר לגורם חיצוני

1.7.2010 / 13:42

חיים רמון פנה ליועץ המשפטי לממשלה וביקש ממנו להעביר את הטיפול בעניינו לגורם חיצוני עקב ניגוד עניינים. לשכתו של וינשטיין הבהירה כי הטיפול בסוגיה הועבר למשנה ליועמ"ש

לשכתו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הגיבה היום (חמישי) בשלילה לבקשתו של חיים רמון להעביר את הטיפול בבדיקת ממצאי מבקר המדינה בעניינו לידי גורם חיצוני. הלשכה כתבה לרמון שלמרות שוינשטיין מנוע מלטפל בתיק באופן אישי עקב הסכם ניגוד העניינים שנערך לו טרם כניסתו לתפקיד אין תקדים להעברת הטיפול בפרשה לידי גורם חיצוני. "בנסיבות העניין, יועבר דו"ח מבקר המדינה למשנה ליועץ המשפטי לממשלה; בהתאם לבקשתך, בנוסף לדו"ח יועבר גם מכתבך", נכתב בהודעת הלשכה.

עוד הביעה ההודעה תמיהה על כך שלמרות שמכתבו של רמון ליועץ הוגדר על ידיו "אישי סודי" התפרסם תוכנו לאחר זמן קצר בתקשורת. " נוכח האמור, משניתן פומבי למכתבך, ניתן אף אנו פומבי לתשובתנו זו", נכתב בהודעה.

אתמול התייצב פרקליט המדינה לצד התובעות במשפט רמון. "המבקר העצים את טיבה של התקלה והדברים לא מצדיקים הליכים משמעתיים", כך אמר הערב פרקליט המדינה, עו"ד משה לדור בשיחה עם כתבים. לדור הבהיר שהתובעות, פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד והתובעת במשפט, עו"ד אריאלה אנקלר סגל לא הפרו שום נוהל של הפרקליטות, זאת בניגוד לקביעת המבקר אולם טען שהיתה תקלה בכך שלא הפעילו יותר חשדנות ובדקו את טענת המשטרה לפיה לא היו האזנות סתר בתיק רמון.

ביום שני קרא רמון לפתוח בחקירה פלילית כדי לבדוק אם היתה כוונת זדון במעשיהם של בכירי המשטרה והפרקליטות שטיפלו בחקירה בעניינו לפני כארבע שנים. זאת בעקבות חוות דעת מיוחדת של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, בה נאמר כי התגלו ליקויים משמעותיים שמקורם בכשלים אישיים של גורמים שעסקו בתיק "הנשיקה הכפויה" של רמון, בכל הנוגע לטיפול בהאזנות הסתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully